دانشجویان جهاد علمی و فرهنگی همانند رزمندگان دفاع مقدس رسالتی دارند

ساعت: 20:06
تاریخ انتشار: 1300/09/16
کد خبر: 1790410

کریمی گفت: امروز نیز دانشجویان در جهاد علمی و فرهنگی همان رسالت رزمندگان در حراست مقدس را بر عهده دارند چرا که رسالت دفاع از ارزش های اسلامی همچنان پابرجاست و دانشجویان باید در عرصه های مختلف موثر باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی امشب در مرکز تربیت درجه حضرت علی اکبر(ع) اراک اظهار داشت: دانش آموزی یکی از سرمایه های مهم کشور است و نقش کلیدی در گام دوم انقلاب دارد. گام های بلند بردارید و به افق بلندی که در مکتب انقلاب اسلامی برای آن ها تعیین شده است برسند تا به خوبی ایفای نقش کنند.

وی افزود: امروز نیز دانشجویان در جهاد علمی و فرهنگی همان رسالت رزمندگان در حراست مقدس را بر عهده دارند چرا که رسالت دفاع از ارزش های اسلامی همچنان پابرجاست و دانشجویان باید در عرصه های مختلف موثر باشند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه عرصه جهاد علمی، فرهنگی و دانشجویی در مقابل دانشگاهیان نیازمند روحیه موثر جهادی و انقلابی است تا در آن نقش مؤثری داشته باشد، تحریم و شکستن حصار تحریم است.

وی خاطرنشان کرد: مدرسه و فرهنگ حراست، نسخه شفابخشی برای مقابله با مشکلات کشور است و بسیاری از تحولات انقلاب اسلامی از جمله شهید حاج قاسم سلیمانی در این مدرسه تربیت می شوند و دانش آموزانی که دارند. نمی فهمند که حراست مقدس می تواند به مکتب تکیه کند.«شهید سلیمانی در تحقق اهداف انقلاب اسلامی نقش آفرینی کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید