دانشجویان کادر تبیین جهاد را خالی نگذارند


ساعت: 16:10
تاریخ ارسال: 1401/04/14
کد خبر: 1881157

زهرا صوفی گفت: جهاد تببین موضوعی است که به صورت دستوری به شوراهای دانش آموزی مطرح شد و محور اصلی برنامه های ما نیز بر همین اساس تنظیم شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از ” تیتریک “; پس از اپیدمی کرونا و تعطیلی دانشگاه ها، برنامه های هیئت مدیره ام آبیها نیمه تعطیل شد و فعالیت ها به شکل مجازی درآمد.

اکنون با پشت سر گذاشتن بحران کرونا و بازگشایی دانشگاه ها، این شورا دوباره کار خود را با قدرت آغاز کرده و با شور و نشاط به برنامه های خود بازگشته و هر هفته برنامه های خود را با رعایت پروتکل های بهداشتی تنظیم می کند.

در همین رابطه زهرا صوفی دبیر شورای دانش آموزی م ابیها در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: وظیفه شورا تقویت بعد معنوی و معرفت دینی دانش آموزان است و زیر نظر و زیر نظر فعالیت می کند. حمایت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی البرز.

وی ادامه داد: جهاد تببین موضوعی است که به عنوان دستوری به تشکل های دانشجویی مطرح شده و محور اصلی برنامه های ما نیز بر همین اساس تعیین شده است.

سوفی افزود: باید از فرصت گرانبها برای مبارزه با دشمن در قالب جهاد تبیینی استفاده کرد و از این فرصت استفاده کرد.

این مسئول با بیان اینکه دانشجویان نباید میدان جهاد را برای تبیین خالی کنند، تصریح کرد: دانشجویان باید برای تحقق اهداف و تبیین آرمان ها و حقایق انقلاب از مسئولان و نهادهای مختلف درخواست کنند و نگذارند واقعیت ها پنهان بماند.

اجرای برنامه های هفتگی، ویژه برنامه ها، اردوها، کلاس های آموزشی و آموزشی از جمله برنامه های این مجموعه دانش آموزی است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید