دانشجو باید تحلیل سیاسی درستی از اوضاع کشور داشته باشد


ساعت: 13:49
تاریخ انتشار: 09/08/1401
کد خبر: 1914505

استاندار کردستان گفت: آنچه امروز شاهد آن هستیم مجموعه برنامه ریزی هایی است که هدف آن آسیب رساندن به نظام و کشور است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش کُردتودی، اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان امروز در جمع دانشجویان بسیجی استان کردستان و تجلیل از جهادگران بسیجی با اشاره به اغتشاشات چند ماه اخیر در کشور گفت: باید وجود داشته باشد. نگاهی جامع و تحلیلی همه جانبه و بررسی واقعیات و آنچه نشان دهنده نقش ضعف ما در شکل گیری این حوادث است.

وی افزود: جدای از این موضوع باید بخشی دیگر نیز توضیح داده شود که یک شبکه گسترده جنگ رسانه ای بزرگی را ایجاد کرده است و باید این مشکل را شناخت و به دیگران منتقل کرد.

استاندار کردستان با بیان اینکه دانش آموز باید تحلیل سیاسی درستی از شرایط کشور داشته باشد، تصریح کرد: آنچه امروز شاهد آن هستیم مجموعه برنامه ریزی هایی است که هدف آن آسیب رساندن به نظام و کشور است.

زارعی کوشا خاطرنشان کرد: یکی از اهداف دشمنان ما در این سال ها این است که به دنیا ثابت کنیم در حکومت داری اسلامی کارآمدی وجود ندارد.

وی ادامه داد: این جریان اخیر ریشه گفتمانی نداشت و رویکردی در این اتفاقات دیده نشد.

زارعی کوشا تصریح کرد: در اتفاقات اخیر مخالفت ها و مخالفت ها و تلاش برای مقابله با اسلام از یک سو و مقابله با نمادهای ملی از سوی دیگر مورد توجه قرار گرفته و شعارهایی داده اند که در عملکرد خود نیز بر خلاف این شعارها بوده است.

وی افزود: این رسانه متخاصم در عمل رویکرد دیکتاتوری داشت و اگر هنرمند یا ورزشکاری به آنها نمی پیوست، به شدت مورد ضرب و شتم و تعرض قرار می گرفت.

زارعی کوشا با بیان اینکه رسانه معند با تهدید سوداگران و حمله به ورزشکارانی که سرود ملی می خواندند، اظهار داشت: این نماینده این افراد بود که آشکارا با دیکتاتوری مبارزه می کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید