دانشجو با تشخیص درست میدانی می تواند امید ایجاد کند/ دانشجو آرمان خواه، عدالت خواه و مطالبه گر نسبت به انقلاب است.


ساعت: 11:09
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۶
کد خبر: 1916294

سید رسول حسینی نیا گفت: دانش آموزان می توانند با شناسایی صحیح رشته راه خود را پیدا کنند و در این شرایط به دور از فضاهای چندقطبی به بحث و تبیین بپردازند تا امیدی را در بین سایر دانشجویان ایجاد کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید رسول حسینی نیا در گفتگو با را آرمان; وی در مراسم گرامیداشت 16 آذر روز دانش آموز گفت: دانش آموز فردی است که علم می آموزد و جدای از علم جویی خود را برای حضور در عرصه های مختلف زندگی آماده می کند تا بتواند در عرصه های مختلف به عرصه ها و قله های پیش از خود دست یابد. پس دانشجو کسی است که دوره کارآموزی را در دانشگاه می گذراند تا نقش های مهمی را در زندگی آینده خود به عهده بگیرد.

این فعال دانشجویی تصریح کرد: دانشجوی تراز انقلاب باید آرمان خواه، عدالت خواه و مطالبه گر باشد و در کنار این موارد، دانشجو ابتدا باید دانش کسب کند چرا که علاوه بر علم آموزی می توان به آرمان گرایی، عدالت خواهی و دقیق بودن

وی گفت: مرید نترس، متحول و دارای شور و شعور است و در زمره نخبگان به شمار می رود و می تواند توده مردم را با خود همراه کند و چون می خواهد نقش آفرینی کند از دردسر نمی ترسد.

حسینی نیا در پاسخ به این سوال که وظیفه دانشجویان در قبال شرایط کشور در روزهای اخیر چیست، گفت: دانش آموزان باید میدان را ببینند و جریانات را از بالا رصد کنند تا بتوانند رشته را به درستی و تشخیص درست بشناسند. آنها می توانند راه خود را پیدا کنند و در این شرایط به دور از فضاهای چندقطبی، گفتگو را برای ایجاد امید در بین دانشجویان توضیح دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید