دانشگاه شهاب دانش دانشجو محور است/ واگذاری زمین به دانشگاه خواسته اصلی ما از مسئولان است


ساعت: 17:52
تاریخ انتشار: 1301/09/17
کد خبر: 1916613

شهاب دانش رئیس هیئت مدیره دانشگاه با بیان اینکه دانشگاه شهاب دانش دانشجو محور است، گفت: واگذاری زمین به دانشگاه خواسته اصلی ما از مسئولان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش قم فوری مهدی کراری رئیس هیئت امنای دانشگاه شهاب دانش ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان قم که در سالن جلسات این دانشگاه برگزار شد، اظهار داشت: ایده تاسیس دانشگاه این دانشگاه در سال 2003 راه اندازی شد و سرانجام در سال 2005 دانشگاه تاسیس شد.

وی ادامه داد: در سال 1388 اولین مقطع کارشناسی ارشد را راه اندازی کردیم و 22 رشته کارشناسی ارشد به آن اضافه شد.

کراری با اشاره به توسعه دانشگاه تاکید کرد: در سال 92 به ساختمان جدید منتقل شدیم و سپس از یک موسسه آموزش عالی تبدیل به دانشگاه شدیم.

وی بیان کرد: شهاب دانش توانست معلمان خوبی را جذب کند و قوانین و مقررات آموزشی خوبی تدوین شد.

رئیس هیأت امنای دانشگاه شهاب دانش با بیان اینکه این دانشگاه دانشجو محور است، تاکید کرد: اولویت دانشگاه همواره کیفیت بالای آموزشی است و این اهمیت همواره مورد تاکید خواهد بود.

وی به آموزش بیش از 3 هزار و 800 نفر در این دانشگاه اشاره کرد و گفت: محیط دانشگاه جوابگوی نیازهای ما نیست به ویژه اینکه در توسعه خوابگاه ها و اماکن ورزشی و آموزشی با مشکلات زیادی مواجه هستیم.

کراری ضمن درخواست از مسئولان استانی برای اختصاص زمین برای این دانشگاه گفت: برای توسعه آموزش و ارتقای خدمات نیازمند ایجاد امکانات جدید در دانشگاه هستیم که با توجه به مساحت بسیار کم دانشگاه تاکنون محقق نشده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید