دانشگاه منبع تحولات فرهنگی و سیاسی در جامعه است/نیاز به افزایش بصیرت دانشجویی+تصاویر


زمان: 12:40 بعد از ظهر
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۱
کد خبر: 1915077

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده در دیدار با رئیس، اساتید و دانشجویان دانشگاه پیام نور لنده گفت: دانشگاه منشا تحولات فرهنگی و سیاسی در جامعه است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس مسئولین دانشگاه پیام نور شهرستان لنده به مناسبت هفته بسیج و در آستانه روز دانشجو با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده دیدار و گفتگو کردند.

892eaf05 a8e2 45d8 a98a 3aafe6d63aea خبر خاکستری

رئیس دانشگاه پیام نور شهرستان لنده در ابتدای این دیدار گفت: بسیج طلیعه نمونه بارز ظهور اندیشه و تفکر جهادی در جامعه است که تبلور آن روز به روز موجب پیشرفت و توسعه اسلام می شود. ایران.”

حمید دهقان گفت: تفکر ناب بسیجی و جهادی شهید تهرانی مقدم بود که امروز صنعت موشکی ایران یکی از 10 صنعت دفاعی بزرگ دنیاست.

وی تاکید کرد: شاگردان بسیجی ما با بصیرت انقلابی خود در این سال ها در مسیر رفیع اندیشه های والای بسیج بوده اند و استوار در آن راه خواهند رفت.

b3949ec9 3eb9 499c 9d35 68588a713456 خبر خاکستری

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده در ادامه گفت: امروزه دانشگاه به عنوان منبع تحولات فرهنگی و سیاسی در جامعه شناخته می شود.

سرهنگ روح الله ویسی گفت: اگر تفکر ناب بسیجی با روحیه جهادی در اقشار مختلف بسیجی هدایت شود، شاهد تحول و پیشرفت این جامعه خواهیم بود.

وی بیان کرد: بصیرت دانش آموزان است که می تواند نقش مهمی در اطلاع رسانی سایر اقشار جامعه داشته باشد و تحقق این امر مستلزم حضور بسیج دانشجویی است.

ویزی گفت: 16 آذر روز دانش آموز یادآور رشادت های شهدای دانش آموزی است که برای روشنگری مبارزه با استکبار جهانی از جان گذشتند تا این موضوع در تاریخ ماندگار شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید