دانشگاه یزد جزو 8 دانشگاه برتر کشور است / با هیچ حزب و جناحی ارتباط نداشته ام

ساعت: 14:35
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۸
کد خبر: 1801586

برید لوهمانی رئیس سابق دانشگاه یزد با بیان اینکه هشتمین دانشگاه بزرگ کشور است، گفت: در دوران حکومتم به هیچ حزب و جناحی وابسته نبودم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، قاسم برید لقمانی صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه یزد با اشاره به اینکه شرایط مدیریت من با کرونا با مشکلات عدیده ای مواجه است، اظهار داشت: اولین دانشگاهی که با ورود به دانشگاه به طور رسمی دانشگاه را تعطیل کرد. تاج.” دانشگاه یزد بود و تصمیم درست و جسورانه ای در این زمینه گرفته شد.

رئیس سابق دانشگاه یزد افزود: با شرایط تاج، تجربه ای در آموزش مجازی نداشتیم و امکان خروج از آموزش وجود نداشت و با تلاش های صورت گرفته تمامی آموزش ها به صورت آنلاین انجام شد و دانشجویان لحظه ای تنها نگذاشتند. ” ادامه دادند.

وی گفت: «من در دوران حکومتم حمایت از نهادهای دانشجویی با هر سلیقه و گرایش سیاسی را در نظر گرفته ام.

برید لگمانی بیان کرد: انتظارات رفاهی اساتید و کارکنان دانشگاه یزد را در این مدت دنبال کرده ایم و امیدواریم کار موثری انجام داده باشیم.

رئیس سابق دانشگاه یزد ادامه داد: قرار گرفتن در بین 10 دانشگاه برتر کشور سیاستی بود که در دو سال اخیر جزو 8 دانشگاه برتر آموزشی کشور بودیم.

وی در پایان با بیان اینکه به هیچ حزب و گروهی وابسته نیست، گفت: با جان و دل و با سربلندی تمام تلاش خود را برای اعتلای دانشگاه بزرگ یزد انجام خواهم داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید