دانش آموزان علاقه ای به بازی جزیره ای در زمینه آموزش ندارند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ شیوا قاسم پور ، عضو دفتر کمیسیون آموزش و تحقیقات پارلمان ، به کوردتودی گفت: “واقعیت این است که ما فقط به وضعیت فعلی اشاره کردیم ، اما هیچ برنامه ای برای وضعیت آموزشی مطلوب ارائه نشد و هریک از کارکنان حاضر از از دیدگاه ، آمارها نشان می دهد که این امر نوعی اختلاف بین آنها را نشان می دهد ، در حالی که فعالیت به عنوان جزیره در زمینه آموزش به نفع دانش آموزان نیست.

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس یادآور شد: ما نمی توانیم مشکلات دانش آموزان در آموزش و پرورش را به دلیل فقر ، تاج ، نگاه فرهنگی خانواده ها یا فاصله آنها از مدارس نادیده بگیریم ، زیرا ما مسئولیت و وظیفه داریم مشکلات آنها

وی توضیح داد: چرا از سرانه آموزش رایگان خبری نیست و این عوامل باعث شده است تا دانش آموزان درگیر مشکلات زیادی شوند در حالی که کمبود فضای آموزشی یکی از مشکلات موجود است که باید برای آن برنامه ریزی کنیم.

نماینده مردم در مجلس یازدهم در ادامه به تشریح وضعیت دانش آموزان در روستاهای مختلف کشور پرداخت و افزود: ازدواج به تنهایی مانع از حضور دختران در مدرسه نشده است ، زیرا برخی از آنها به دلیل فقر و فاصله از مدرسه.. “راه حل این مشکل بستگی به حل مشکل اقتصادی و بیکاری دارد.

دیدگاهتان را بنویسید