دانش آموزان پیام نور زنجان در جشنواره کشوری رشد 4 نفر برتر شدند


ساعت: 12:19
تاریخ انتشار: 1401/01/30
کد خبر: 1823148

رئیس دانشگاه پیام نور استان زنجان با اشاره به جشنواره رویش که به منظور ارزیابی فعالیت های فرهنگی و هنری کانون های دانشجویی برگزار شد، گفت: دانشجویان دانشگاه پیام نور استان زنجان موفق به کسب چهار جایزه کشوری در این جشنواره شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی محمدی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی با اشاره به یازدهمین جشنواره انتشارات دانشجویی دانشگاه پیام نور گفت: این دوره در سال گذشته به میزبانی استان مرکزی برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: 2 نشریه از دانشگاه پیام نور استان زنجان در مجموع 8 مقام (هر کدام 4 مقام) در این رویداد فرهنگی کسب کردند.

رئیس دانشگاه پیام نور زنجان با اشاره به تجلیل از دانشجویان فعال توسط نشریات دانشجویی دانشگاه پیام نور زنجان در یازدهمین جشنواره سراسری انتشارات پیام نور، گفت: عاطفه داودی (دانشجوی آموزش و پرورش) در بخش های مختلف موفق به کسب 4 رتبه شد. با نگرش

وی افزود: این موفقیت ها شامل رتبه اول در بخش نشریات بشردوستانه، رتبه اول در بخش بهترین آثار بر اساس مصاحبه، رتبه اول در بخش بهترین آثار بر اساس گزارش و رتبه سوم در بخش آثار بر اساس مقاله است. در مطبوعات.”

محمدی با بیان اینکه یاسمن جعفری (دانشجوی آموزش و پرورش مرکز زنجان) نیز با نشریه پیام سرخ موفق به کسب 4 رتبه در بخش های مختلف شد، گفت: این دستاوردها شامل رتبه اول در بخش نشریات فرهنگی اجتماعی، رتبه اول در بخش آثار بهترین ها است. اخبار رتبه دوم در بخش بهترین آثار مصاحبه و رتبه دوم در بخش آثار مقاله در مطبوعات است.

وی با تبریک به دانشجویان موفق دانشگاه پیام نور استان زنجان خاطرنشان کرد: در پایان یازدهمین دوره جشنواره انتشارات دانشجویی دانشگاه پیام نور از برگزیدگان جشنواره امسال تجلیل شد.

رئیس دانشگاه پیام نور استان زنجان با اشاره به برگزاری این جشنواره گفت: این جشنواره همچنین به منظور ارزیابی فعالیت های فرهنگی و هنری کانون های دانشجویی میزبان استان فارس در سال 1400 است که نتایج آن به زودی اعلام شد.

وی با بیان اینکه دانشجویان دانشگاه پیام نور استان زنجان نیز در این جشنواره 4 مقام کشوری را کسب کردند، گفت: یاسمن جعفری در بخش محرومیت زدایی اجتماعی مقام اول و عاطفه داودی نیز در بخش انتخابی مرکز هلال قرمز رتبه اول را کسب کردند.

محمدی گفت: گلزار شریفی در رشته صنایع دستی، فرش و گلیم مقام دوم و ابوالفضل شاهمرادی نیز در ایده های برتر کشاورزی و کارآفرینی مقام سوم را کسب کردند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان زنجان گفت: جوایز دریافت شده برای دانشجویان زنجانی از جمله 4200 اثر ارسالی به دبیرخانه جشنواره بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید