دانش آموزی راهیان نور زنجان به صورت حضوری و به صورت محدود انجام می شود

ساعت: 19:38
تاریخ انتشار: 14/15/1400
کد خبر: 1790099

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

حسین حیدری جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: اردوهای راهیان نور دانش آموزان امسال به صورت حضوری و مجازی برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسین حیدری امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا گفت: نشست هماهنگی اردوهای دانش آموزی راهیان نور استان زنجان برگزار شد و امسال نیز قرار است به صورت ترکیبی حضوری برگزار شود. و مجازی .

وی با بیان اینکه با توجه به وضعیت بیماری عروق کرونر قلب امکان برگزاری اردوهای محدود به صورت شخصی بر روی راهنماها وجود دارد، خاطرنشان کرد: برنامه اردوی راهیان نور به صورت مجازی به دانش آموزان ارائه می شود و دانش آموزان در شبکه ای شاد از اردوهای راهیان نور بازدید می کنند.

این مسئول یادآور شد: این اردوها از 5 تا 20 بهمن برای دانش آموزان و از 21 بهمن تا 5 اسفند برای دانش آموزان برگزار می شود.

نماینده مردم انصارالمهدی(عج) استان زنجان یادآور شد: بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور و یادمان های این مناطق از مهمترین برنامه های اردوهای دانش آموزی است.

حیدری با اشاره به استقبال دانش آموزان از اردوهای راهیان نور گفت: امسال نیز دانش آموزان می توانند به صورت محدود از یادمان های مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید