دانش آموز چشم بیدار جامعه است/ تلاش دشمن برای خاموش کردن روحیه مطالبه گری و استکبارستیزی


ساعت: 09:22
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۶
کد خبر: 1916256

وحدانی فر گفت: طلبه مؤذن و چشم ناظر جامعه است و اگر مؤذن جامعه بخوابد مردم نیز می خوابند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام علی وحدانی فر امام جمعه دهدشت در گفت و گو با خبرنگار صبح زاگرس ضمن گرامیداشت روز دانشجو با اشاره به اینکه آنچه در ماهیت روز دانشجو مهم است فلسفه مطالبه گری دانشجویان است، گفت: استکبار ستیزی است. در طول تاریخ نشان داده است که ایران قدرتمند مشکل دارد و امروز دشمن تلاش زیادی می کند. برای خاموش کردن روحیه مطالبه گری و تکبر.

حجت الاسلام علی وحدانی فر با تاکید بر اینکه حضور 20 میلیونی مردم در راهپیمایی اربعین نشان از اقتدار درخت اسلام است افزود: حوادث دو ماه اخیر زوزه دشمنان بیش نیست زیرا دشمن به دنبال سوریه سازی در کشور است، اما موفق نمی شود زیرا تلاش های آنها در ناآرامی های سال های گذشته شکست خورده است.

وی با اشاره به اینکه دانش آموز مؤذن جامعه است و اگر مؤذن جامعه بخوابد مردم نیز می خوابند، گفت: طلبه چشم بیدار جامعه است و باید خلاق، متقی، متعهد، مطالبه گر و انقلابی باشد.

با تاکید بر اینکه دانشگاه نباید سیاسی باشد، باید محل صدور علم باشد، گفت: امروز اولویت ما اعتراض و انتقاد نیست، بلکه تبیین و روشنگری و حضور در صحنه است چرا که دشمن شبهه افکنی می کند و امروز مأموریت اصلی جهاد علمی است. و ایمان ما این است که در میدان باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید