دانلود قسمت 4 سریال ساخت ایران 3 با کیفیت Full HD + دانلود فیلم جدید


ساعت: 16:02
تاریخ انتشار: 1401/01/11
کد خبر: 1818712

ساخت ایران 3 به کارگردانی باخمن گودرزی در ژانر کمدی و درام ساخته شده است. این سریال در 3 فصل ساخته شده است که فصل سوم آن چهارشنبه هر هفته ساعت 8:00 از سایت های دانلود فیلم منتشر می شود. قسمت چهارم ایران 3 این هفته منتشر شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ دانلود قسمت 4 سریال ساخت ایران 3 با کیفیت عالی دانلود قسمت جدید سریال ساخت ایران 3 با اتصال مستقیم ساخت ایران 3 قسمت 4 چهارم نسخه کامل و قانونی دانلود قسمت چهارم سریال ساخته شده در ایران 3 با تمامی کیفیت ها از سایت رسانه فوق

sakhte iran3 e3 خبر خاکستری

ساخت ایران 3 به کارگردانی باخمن گودرزی در ژانر کمدی و درام ساخته شده است. این سریال در 3 فصل ساخته شده است که فصل سوم آن چهارشنبه هر هفته ساعت 8:00 از سایت های دانلود فیلم منتشر می شود. قسمت چهارم ایران 3 این هفته منتشر شد.

********************
برای دانلود قسمت جدید 4 ساخت ایران 3 به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود قسمت 4 ساخت ایران 3

********************
معرفی سریال ساخت ایران: این سریال در 3 فصل ساخته شد که در فصل اول و دوم بازیگرانی چون امین حیایی، محمدرضا گلزار، مجید صالحی، محسن کیایی، فرهاد اصلانی، سحر دولتشاهی، مهران احمری رحمدی، صحرا با بازی بهاره رهنما، حسین امیدی، بهنام تشکر، گوهر کی اندیش، الیکا عبدالرزاقی، پاملا ال کیک و امیرحسین رستمی. و هم اکنون در فصل سوم و جدید 3 این سریال بازیگران مختلفی چون امین حیایی، مجید صالحی، آناهیتا درگاهی، هومن برگ نورد، حسین امیدی، بهرنگ علوی، مینا وحید، الهام کردا، نوشین تبریزی، عزالدین توفیق، سعید امیر سلیمانی. هنرمندان .. این سریال تولید سال 1390 تا 1401 در ایران هم اکنون برای فصل سوم تولید و پخش می شود.

خلاصه: در خلاصه داستان ساخته شده در ایران 3، گلم غواصی در جنوب ایران است. ستاره از غلام التماس می کند که دامن خود را از آب بیرون بکشد. غلام که می بیند ستاره با مشکلات زیادی مواجه است تصمیم می گیرد به او کمک کند.

دانلود قسمت 4 فصل 3 ساخت ایران با کیفیت عالی + نسخه کامل و کم حجم

مجموعه ای از نمایش های خانگی را به شما معرفی می کنیم


جیریان سریال، در ژانر تاریخی و عاشقانه به کارگردانی حسن فتحی پس از پرفروش ترین شهرزاد دومین سریال تاریخی خود را در خانه عرضه کرد.همسایه ها هر جمعه از ساعت 20 پخش می شود. هنرمندان شرکت کننده در این مجموعه: بهرام رادان، پری ناز ایزدیار، امیرحسین فاطی، امیر جعفری، رویا تیموریان، رعنا آزادی ور، مهدی پاکدل، کتانه افشاری نژاد، ستاره پسیانی، غزل شاکری، مرتضی هاوسا اسماعیل مهدی کوشکی و … در خلاصه داستان آمده است که شش سال از زندگی ناصرالدین شاه، چهارمین پادشاه قاجار را به تصویر می کشد. این داستان از دوران پس از مرگ امیرکبیر و نخست وزیری میرزا آقاخان نوری آغاز می شود.
دانلود قسمت 8 سریال جیران



کسوف سریالی همایون اسعدیان به کارگردانی مازیار میری و نویسندگی حسین تراب‌جاد در ژانر خانوادگی و درام است. این سریال هر جمعه از ساعت 8 صبح پخش می شود. از جمله بازیگران این سریال: امین طرح، علی عمرانی، پوریا رحیمیه، سام المیرا دهگانی، مسعود کرامتی، شهره سلطانی، ستاره اسکندری، شمسی فضل الهی، سیامک احسایی، فریبا هادمی و … فیلم هم اکنون با پسر عمویش و … خلاصه می شود. خانواده از این موضوع آگاه هستند، اما وقتی امیر دختر دیگری را می بیند، همه چیز تغییر می کند و خانواده دچار مشکل می شوند.

دانلود 25 قسمت از سریال کسوف

در این مقاله در مورد جدیدترین و برخی از بهترین فیلم ها و سریال های نمایش خانگی صحبت کردیم. برای مشاهده دانلود بیشتر فیلم و سریال از برنامه های خانگی، فیلم ها و سریال های خارجی و انیمیشن های جدید می توانید به وب سایت upmedia.movie به آدرس upmedia.movie مراجعه کنید و از تماشای فیلم و سریال لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید