دانلود Joker فصل 7 هفتم (پایانی) قسمت 1 اول تا آخر 5 کامل رایگان از فیلم تیک


ساعت: 20:29
تاریخ انتشار: 1401/03/15
کد خبر: 1843795

برای دانلود فصل هفتم فینال جوکر با بازی امین حیایی، سام درخشانی، هومن برق نورد، رضا نیکخواه، امیرمهدی ژوله، یوسف صیادی، سیروس میمنت، علی استادی و حامد آهنگی به لینک های دانلود در سایت تیک مراجعه کنید. از مقاله

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ برای دانلود فصل هفتم فینال جوکر با بازی امین حیایی، سام درخشانی، هومن برق نورد، رضا نیکخواه، امیرمهدی ژوله، یوسف صیادی، سیروس میمنت، علی استادی و حامد آهنگی به لینک های دانلود در سایت تیک مراجعه کنید. از مقاله

دانلود Joker Season 7 Seventh (Final) Part 1 First

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از وب سایت فیلم را بررسی کنید (tik-film.com)، جوکر یک سریال ایرانی در ژانر رئالیتی شو است. کارگردانی این برنامه به عهده احسان علیخانی و سید حامد میرفتاحی است. در هر فصل از جوکر، هشت شخصیت مشهور سینما و تلویزیون برای خندیدن با هم رقابت می کنند. تاکنون 7 فصل از برنامه جوکر پخش شده است که می توانید با مراجعه به بوکمارک از فصل اول تا هفتم سریال جوکر دانلود و مشاهده کنید. قسمت جدید جوکر هر هفته دوشنبه ساعت 8:00 از سایت تیک فیلم با پنج کیفیت 480، 720، 1080، 1080HQ، Bluray پخش و قابل دانلود و مشاهده می باشد.

───── ⋆⋅ ☆ ⋅⋆ ─────


برای دانلود قسمت اول فصل هفتم هفتمین فینال جوکر روی لینک زیر کلیک کنید:


ابتدا فصل 7، قسمت 1 جوکر را دانلود کنید


تمام قسمت های سریال جوکر: به سایت tik-film.com مراجعه کنید

───── ⋆⋅ ☆ ⋅⋆ ─────

فصل هفتم جوکر کی پخش میشه؟

به گزارش تیک فیلم، زمان پخش فصل هفتم جوکر (فینال) دوشنبه 7 ژوئن 1401 ساعت 8 صبح است. جدیدترین جوکر فصل هفتم را می توانید با مراجعه به سایت تیک فیلم قسمت اول دانلود و تماشا کنید.

مهمانان فصل هفتم جوکر (فینال) چه کسانی هستند؟

بازیگران اصلی فینال برنامه جوکر یا فصل هفتم جوکر عبارتند از: امین حیایی، سام درخشانی، هومن برق نورد، رضا نیکخواه، امیرمهدی ژوله، یوسف صیادی، سیروس میمنت، علی استادی و حامد آهنگی. این مهمانان در فصل اول تا پنجم جوکر حضور پیدا کردند و برنده این برنامه شدند یا چهره برگزیده فصل جوکر شدند.


دانلود قسمت چهارم جادوگر

دانلود کامل 4 قسمتی سریال wizard با لینک مستقیم

سریال جادوگر یک سریال کمدی و خانوادگی ایرانی به کارگردانی سید مسعود اطیابی در سال 1400 ساخته شد. احمد مهرانفر، سیدجواد رضویان، مریم مومن، نادر سلیمانی، رضا ابی ناجی، ناجی ناجی سلطانی، متین ستود، احمد ایراندوست و …. کودرات و جهانگیر می خواهند که جعلگران معروف تحت تعقیب پلیس از کشور فرار کنند، اما هر دو با ماجراجویی متوجه می شوند که می توانند با رمالی یک تجارت جدید راه بیندازند. اگرچه پلیس آنها را شناسایی کرده است اما آنها …. سریال جادوگر هر هفته دوشنبه ساعت 8 صبح از سایت فیلم را علامت گذاری کنید پخش می شود و قابل مشاهده و دانلود می باشد.

───── ⋆⋅ ☆ ⋅⋆ ─────


برای دانلود فصل چهارم سریال Wizard روی لینک زیر کلیک کنید:


دانلود قسمت چهارم جادوگر


تمام قسمت های سریال جادوگر: به سایت tik-film.com مراجعه کنید



───── ⋆⋅ ☆ ⋅⋆ ─────

داستان قسمت چهارم از سری چهارم سریال در مورد جادوگران

به گزارش تیک فیلم، در قسمت سوم سریال جادگر دیدیم که: رمادی پس از چشیدن طعم پول از طریق قدرت، تصمیم می گیرد به تقلب با پری ادامه دهد، اما در این بین اتفاقی برای او می افتد که … باید داستان قسمت را ببینیم. 4. سری چهارم جادوگر چگونه اتفاق می افتد و در قسمت جدید ویزارد چه اتفاقی خواهد افتاد.

زمان پخش سریال جادوگر قسمت چهارم چهار می باشد

قسمت چهارم سریال جادوگر این هفته دوشنبه 16 خرداد 1401 ساعت 8 صبح از سایت تیک فیلم پخش می شود. با مراجعه به چک باکس فیلم می توانید لینک های دانلود قسمت 4 سریال Wizard را مشاهده و دانلود کنید.


دانلود فیلم ایرانی این فیلم

دیدگاهتان را بنویسید