داوران بخش بین المللی جشنواره فجر از کاظم نظری دیدار کردند

ساعت: 12:47
تاریخ ارسال: 11/02/1401
کد خبر: 1923631

نشست هیات داوران بخش بین الملل با مدیر کل هنرهای نمایشی و دبیر چهل و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر با تشریح جزئیات این بخش و تاکید بر همکاری بیشتر کشورهای مختلف در عرصه تئاتر. .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نشست داوران گروه بین الملل با کاظم نظری مدیر کل هنرهای نمایشی، کوروش زارعی دبیر چهل و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر و مژگان وکیلی مدیر گروه بین الملل اداره کل هنرهای نمایشی با موضوع صبح شنبه 1 بهمن ماه در گروه اصلی هنرهای نمایشی.

تشریح جزئیات مراحل داوری چهل و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، جزئیات اجرای آثار بخش بین المللی و توجه به تبادل فرهنگی بین کشورهای حاضر در این رویداد از نکات جالب توجه در این جشنواره بود. رویداد.

در این نشست کاظم نظری مدیرکل هنرهای نمایشی در خصوص لزوم توجه به نظرات، پیشنهادات و انتقادات داوران بخش های بین المللی برای اجرای هرچه بهتر این رویداد هنری در سال های آینده صحبت کرد.

در این مراسم ایوانا وویچ کومینای داور صربستانی نیز با ابراز خرسندی از حضورش در ایران، آرزوی همکاری بیشتر ایران و صربستان را داشت.

دیگر هیات داوران این رویداد هنری نیز بر لزوم همکاری بیشتر در عرصه تئاتر کشورها تاکید کردند.

جونگ وو سان از کره جنوبی، ایوانا وویچ کومیناج از صربستان، احمد حسن موسی از عراق هیئت داوران بخش بین المللی چهل و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر هستند که در این مراسم حضور داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید