داینامیت شبکه خانگی را منفجر کرد/ فروش 11 میلیارد تنی در 21 روز


ساعت: 15:42
تاریخ انتشار: 21.01.1401
کد خبر: 1821023

تهیه کننده «دینامیت» با اشاره به استقبال مخاطبان از اکران اینترنتی این فیلم گفت: همزمان با ارائه این فیلم در 29 اسفند 1392 در شبکه نمایش خانگی موفق به فروش 11 میلیارد تومانی شد. 21 روز.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید ابراهیم آمریکایی با استقبال مردم از راه اندازی آنلاین دینامیت در پلتفرم های سینمای خانگی یادآور شد: فروش 11 میلیارد تومانی در 21 روز از اکران اینترنتی این فیلم از 29 اسفند تا به امروز رکورد مطلوبی برای فیلمبرداری آنلاین دینامیت است. موفق به ثبت این رکورد از طرف خود شده است.

این فیلمساز در پاسخ به این سوال که به دلیل وجود سمفا، آمار فروش در اکران عمومی مشخص است که آیا در اکران آنلاین آمار وجود دارد یا خیر، گفت: بله، سیستم تعریف شده ای برای آن وجود دارد که بتوانیم به فروش برسیم و حتی سهم پلتفرم ها و بنابراین می توان با قطعیت و دقت در مورد آمار فروش صحبت کرد.

وی افزود: فکر می کنم همانطور که در دوران تاج توانستیم با فروش 4 میلیاردی پیشتاز باشیم، در فروش اینترنتی نیز رکورد زدیم و در سینما و سینمای خانگی مورد توجه مخاطبان قرار گرفتیم.

این تهیه کننده دینامیت در پایان خاطرنشان کرد: ما مفتخریم که در دوران تاج و تخت و شرایط نامناسب اقتصادی مردم را با سینما آشتی دادیم. همچنین امیدواریم توانسته باشیم برای مخاطبانی که به دلایل مختلف از جمله کرونا نمی توانند به سینما بیایند، فرصتی ایجاد کنیم تا در خانه و شبکه سینمای خانگی فیلمی را تماشا کنند و لحظات خوشی را تجربه کنند.

انتهای پیام/

منبع: ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید