دختری زیبا با پدر جوانش ازدواج کرد! + عکس

دختری زیبا با پدر جوانش ازدواج کرد!  + عکس

یک دختر 15 ساله چینی به همراه پدر جوانش در شبکه های اجتماعی به خصوص در میان آسیایی ها توجه زیادی را به خود جلب کرد چرا که هرکس عکس این پدر و دختر را می بیند فکر می کند زوجی رمانتیک هستند و همین سوال باعث ایجاد خبرهای عجیب در مورد این دو دختر پدر ; از تیتر تکان دهنده «نامزدی یک دختر زیبا با پدر جوانش؟!» تا اخبار دیگری که دختر جوان پاسخ همه را داد و ماجرا را توضیح داد.

کی بائو و پدر 35 ساله‌اش که در این عکس نشان داده شده است، رابطه بسیار نزدیکی دارند، اما اخیراً رابطه آنها کمی پیچیده‌تر شده است زیرا دختر بزرگ شده و پدرش هنوز جوان است. وقتی او با پدرش در جمع است، افرادی مانند معلم یا دوستانش از او می پرسند که چه مدت با او نامزد کرده است، بدون اینکه بدانند این نامزد در واقع پدر اوست.

ظاهر پدر جوان و رابطه عاشقانه دختر با او دلیل اصلی این شایعات بود، برخی فکر می کردند این دو با هم نامزد کرده اند اما زمانی که متوجه صحت رابطه آنها شدند شگفت انگیز بود.

عجیب ترین اتفاقی که برایم افتاد این بود که یک نفر به خاطر انتخاب نامزدم به من سلام کرد و وقتی گفتم این جوان پدر من است و همه ما را با نامزد اشتباه می گیرند، بدون شوخی و جدی گفت پس حتما با پدرت. کی بائو می گوید. شما نامزد شده اید زیرا رابطه شما مانند یک زوج عاشق است. صحبت های او در جمع چند نفر باعث شد عناوین تکان دهنده ای مثل «دختری زیبا با پدر جوانش نامزد کرده؟ !!» را در شبکه های اجتماعی ببینم.

درست است که 35 سال سن ندارند، اما به هر حال این پدر و دختر 20 سال اختلاف سنی دارند، اما چنین چیزی در ظاهر آنها به چشم نمی خورد.

عکس های پدر و دختر از سال 2017 در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود. آنها هزاران فالوور دارند تا بتوان آنها را در ملاء عام شناسایی کرد و از آنها عکس گرفت.

پدر این دختر همانطور که در عکس هایش دیده می شود بسیار جوان به نظر می رسد اما هیچ کار خاصی برای این بینش جوان انجام نداده است. تنها چیزی که به ذهنش رسید این بود که فقط صورتش را با آب و صابون شستید و تمام.

دیدگاهتان را بنویسید