دختر 13 ساله به همراه دوست پسرش از شمال خانه پدری اش در تهران فرار کرد

دختر 13 ساله به همراه دوست پسرش از شمال خانه پدری اش در تهران فرار کرد

روز جدید : یک نوجوان و یک پسر برای ازدواج و زندگی در شمال کشور از خانه فرار کردند.

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری نوجوانان و پسری که به دلیل اختلاف خانوادگی از خانه های خود فرار کرده و تصمیم به سکونت در شمال گرفته اند خبر داد.

سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت مرد جوانی مبنی بر ناپدید شدن دختر 13 ساله اش، تحقیقات از سوی کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی صوفیه آغاز شد. پدر شیما در تحقیقات گفت: ساعت 2 بعدازظهر 10 آذرماه امسال دخترم از خانه خارج شد و دیگر از او اطلاعی ندارم.

وی افزود: با شکایت مرد جوان، تحقیقات در خصوص کشف شیما توسط کارآگاهان پلیس آگاهی ادامه یافت و کارآگاهان در حال مراجعه به بیمارستان های اجتماعی و کلانتری ها هستند اما هیچ ردی از دختر 13 ساله پیدا نشد.
دختر فراری برای ازدواج به شمال رفت

معاون مبارزه با جرایم پلیس آگاهی تهران گفت: در ادامه با انجام تحقیقات محلی در اطراف محل سکونت شیما، با مشاهده اطلاعات راهنمایی و رانندگی متوجه شدند مرد جوانی در حال خروج از منزل مقابل درب منزل است و منتظر ماندند و بلافاصله پس از یک ملاقات.

این افسر پلیس ادامه داد: با روشن شدن این موضوع هویت پسر جوان مشخص شد و بررسی ها نشان داد شیما چند ماه پیش در فضای مجازی با بهنود آشنا شده است.

وی گفت: پس از شناسایی بنود، کارآگاهان راهی منزل وی شدند اما خانواده وی گفتند که بنود به دلیل اختلافات خانوادگی آنها را ترک کرده و به سفر رفته است.

جانشین فرمانده انتظامی پایتخت افزود: بلافاصله کارآگاهان با هماهنگی پایانه مسافربری غرب کشور اتوبوسی که بنود و شیما در آن سوار بودند را شناسایی کردند. در یک عملیات پلیسی هر دو متهم دستگیر شدند. بنود مدعی است: من و شیما با خانواده مان بحث کردیم و تصمیم به فرار گرفتیم و می خواستیم به شهرهای شمالی برویم و زندگی جدیدی را شروع کنیم.

سرهنگ مرتضی نثاری در پایان گفت: با اعترافات مرد جوان تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید