درباره تاد بولی، مالک آمریکایی جدید چلسی بیشتر بدانید

درباره تاد بولی، مالک آمریکایی جدید چلسی بیشتر بدانید

هواداران چلسی امیدوارند تاد بالی، مالک مشترک لس آنجلس داجرز، بتواند موفقیت برجسته بیسبال خود را به عنوان قهرمانی در لیگ برتر تبدیل کند.

پیشنهاد 4.25 میلیون دلاری بولی برای امضای قرارداد با چلسی به دلیل تجربه اثبات شده بولین در دهه گذشته برنده حراج شده است. اما وقتی مالک فعلی روسی (رومن آبراموویچ) کنترل باشگاه را به میلیاردر آمریکایی (قلدر) واگذار می کند، هواداران چلسی چه انتظاری می توانند داشته باشند؟

بولی سابقه تاریخی دارد و مطمئنا برای تیم هایش بیش از حد پول پرداخت کرده است. اما او آنقدر به ارزش محصول اعتقاد دارد که با منتقدانی که می گویند برای دارایی هایش پول زیادی پرداخت می کند، مخالفت می کند. ارزش تیم داجرز از زمانی که 20 درصد سهام را به دست آورد، دو برابر شده است.

Rowell انتظار دارد که هزینه ها با ملک جدید کاهش یابد. راول گفت: “شما یک الیگارش روسی داشتید که می توانست هر چقدر که می خواست خرج کند.” “اما آنها آنقدر خرج نمی کنند.” دارایی خالص تاد بولی در حال حاضر 3.6 میلیارد است، در مقایسه با 6.7 میلیارد آبراموویچ در سال 2022. اموال آینده تیم اکنون توسط یک شرکت سهامی خاص اداره می شود، نه یک مالک الیگارشی و بدون سرمایه گذار دیگر. راول ادامه داد: “من فکر می کنم همه از نظر مالی از رومن پایین تر هستند.” ارتقا از رومن آبراموویچ سخت است.

چلسی و داجرز قبلاً به بولین پیوند خورده اند و هر دو تیم تقریباً یک رنگ هستند و اکنون این دو سازمان به طور اجتناب ناپذیری قابل مقایسه به نظر می رسند. تحت بولین داجرز، آنها مدعیان ثابتی شدند. کنسرسیوم Boolean تقریباً 10 سال پیش Dodgers را در اختیار گرفت و از آن زمان تاکنون این تیم یک بازی پلی آف را از دست نداده است و چندین قهرمانی جهان را به دست آورده است.

به گفته مدیر عامل شرکت استفان لی، Bolly در حال حاضر مدیریت Dodgers را بر عهده ندارد و در حال حاضر کارمند Guggenheim Baseball Partners نیست. کنسرسیومی که تیم را در سال 2012 برعهده گرفت. به نظر می رسد بزرگترین حرکت او مذاکره در مورد قراردادهای تلویزیونی رکورددار برای Dodgers است که به تیم اجازه می دهد هر کسی را که می خواهد دنبال کند. قرارداد NBC Sports با لیگ برتر در ماه جاری به پایان می رسد و گزارش شده است که ESPN و CBS Sports به دنبال پیشنهادی برای حق پخش تلویزیونی در ایالات متحده هستند که به این معنی است که می توان از مهارت های او به سرعت استفاده کرد.

راول می‌گوید هواداران چلسی مالک پر سر و صدا یا بی‌ادبی مانند بولی جونز یا مارک کوبان با قلولی نخواهند داشت، اما انتظار می‌رود که این آمریکایی عملیات روزانه تیم را بر عهده بگیرد. روول گفت: «هواداران کسی را نمی خواهند که همه چیز را بداند، کسی که سنت های آنها را درک نکند. باید توجه داشته باشید که چه کاری می خواهید انجام دهید و چقدر شجاع خواهید بود. به نوعی خوب است، زیرا تاد قلدر فردی نیست که مردم را فریب دهد. او مردم و نگرش خود را حمل می کند و بر خلاف سایر مالکان، به دنبال معروف شدن نیست، بلکه می خواهد برنده شود.

راول می‌گوید در حالی که چلسی ممکن است با محدودیت‌های مالی در ملک جدید مواجه شود، بولین می‌تواند یک پیروزی برای تیم باشد. او گفت: «به طور کلی مفید است.

دیدگاهتان را بنویسید