دربار پهلوی فاسد بود/ گرگان و دشت بین حاکمان پهلوی تقسیم شد


ساعت: 14:27
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۱
کد خبر: 1807629

معراجی گفت: اگر داستان استان خود را بگوییم می دانیم که دشت گرگان بین حاکمان تاگوت تقسیم شده و صدها هکتار را به نام خود نام گذاری کرده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ صفر معراجی در گفت و گو با خبرنگار گلستان ما اظهار داشت: مردم وقتی به تاریخ خود مراجعه می کنند متوجه می شوند که از قاجار و تاریخ چیزی مایه افتخار، عزت، سربلندی و دین باقی مانده است. زیرا بخش‌های مهمی از کشور در دوره قاجار تقسیم شده بود، اما در دوران پهلوی خارج از جدایی بخش‌هایی از ایران، آن‌قدر بیگانگان تسلط داشتند که ملت هیچ افتخاری برای بیان نداشت.

این مبارز مقدس خاطرنشان کرد: شرمندگی بالاتر از این نیست که بیگانگان در کشور به خواسته خود عمل کرده و مورد هجمه قانونگذاران قرار نگرفته اند، شاه بر این کشور قدرتی ندارد و دربار پهلوی را به فساد کشیده است.

وی افزود: اگر داستان استان خود را بگوییم، می دانیم که دشت گرگان بین سرداران تاگوت تقسیم شده و صدها هکتار را به نام خود نام گذاری کرده اند. اینها چیزهایی است که جوانان باید بدانند و تاریخ بخوانند و بدانند کشور چگونه است. «او دیکتاتوری مثل صدام را سرنگون کرد.

این رزمنده دفاع مقدس گفت: اینکه می گویند چهار میلیون نفر داوطلبانه به جبهه های دفاع مقدس رفتند، برای دفاع از انقلاب رفتند و باید در تاریخ بمانند تا همه بدانند ما چه کشوری بودیم، رقم بزرگی است. . و ما چه کشوری شده ایم.»

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید