دربی لیگ برتر والیبال هوردوزان در هفته شانزدهم

ساعت: 11:57
تاریخ انتشار: 1301/10/16
کد خبر: 1922150

هفته شانزدهم لیگ برتر مردان روز یکشنبه 27 دی ماه با برگزاری هفت دیدار با مصاف خودروسازان در شهرورد تهران پیگیری می شود و همچنین جدال سرنوشت ساز تیم ها از نظر رده بندی در جدول خواهد بود. در شهرهای سیرجان و اردکان برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال ، هفته شانزدهم مسابقات والیبال قهرمانی تیم های برتر مردان باشگاه های ایران یکشنبه 27 دی ماه با هفت دیدار در شهرستان های رامسر سیرجان پیگیری می شود. ، اردکان، تهران، گنبد، ارومیه و اصفهان.

پیکان تهران و سایپا این هفته در شهرورد پایتخت به مصاف یکدیگر خواهند رفت که شاگردان عظیم جزید به دنبال انتقام باخت 3 بر صفر در بازی رفت هستند، اما تیم سایپا از ایده آل فاصله زیادی دارد و در حال حاضر با سه برد در رده بندی قرار دارد. 13 امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار دارد.

از سوی دیگر اروس با 10 برد و 32 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد و امید زیادی برای کسب یازدهمین برد فصل خود مقابل سایپا دارد تا جایگاه خود را در جدول ارتقا دهد.

هورسان و پاس که در رده های هفتم و پنجم جدول قرار دارند، این هفته در سالن شهیدصدر رامسر به مصاف یکدیگر خواهند رفت. رامسرها که بازی های خانگی خود را در بازی رفت در رشت انجام دادند، این هفته برای دومین بار در رامسر میزبان خواهند بود و امیدوارند مانند هفته اول رامسر برای اولین بار حریف را در خانه رامسر شکست دهند. پای آنها در این سالن شهداب یزد شد.

تیم پاس گرگان که با 9 برد و 25 امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارد در جستجوی دهمین برد به مصاف خرسان می رود اما نماینده رامسر در تلاش برای کسب رتبه نهمی است. دیدار رفت دو تیم نیز 3 بر 2 به سود پاس گرگان بود و شاگردان رحمان محمدیراد در تیم خرسان به دنبال جبران نتیجه خارج از خانه و کسب یک پیروزی دیگر هستند.

از نظر جایگاه دو تیم در جدول، دیدار از شهر اردکان نیز حساس است چرا که دو تیم ششم و هشتمی به مصاف یکدیگر خواهند رفت. یعنی ایفارام اردکان با نیان الکترونیک خراسان بازی خواهد کرد.

نماینده مشهد با هشت برد و 25 امتیاز در رده ششم قرار دارد و ایفاسرم با هفت برد و 21 امتیاز هشتم است. تیم ایفاسرم در بازی رفت فاتح مشهد با نتیجه 3 بر 2 پیروز شد و علیرضا طلوکیان سرمربی جدید ایفاسرم امیدوار است در بازی رفت این پیروزی را تکرار کند اما تیم نیان با هفته سوم بازی رفت تفاوت های زیادی دارد. و پیروزی بر این یک تیم آسان نخواهد بود.

در دیدار 100 لیگ برتر مردان در سال 1401 دو تیم شهرداری گنبد و شهداب یزد در سالن المپیک شهر گنبد به مصاف یکدیگر خواهند رفت. شهدابی ها با 11 برد و 29 امتیاز دوم و شهرداری گنبد با 6 برد و 18 امتیاز در رده یازدهم قرار دارند.

شهداب در دور اول با نتیجه 3 بر صفر گنبد را شکست داد اما شکست دادن این تیم در گنبد کار ساده ای نخواهد بود و باید منتظر ماند تا نتایج برنامه های محمدرضا تندروان برای شاگردانش در این دیدار مشخص شود.

فولاد سیرجان ایرانیان این هفته در سالن امام علی (ع) به مصاف راهیان نور مریوان می رود و شاگردان سعید رضایی سرمربی برای کسب دهمین برد خود به میدان خواهند رفت.

رهیاب در دور اول با نتیجه 3 بر 1 مغلوب سیرجان شد و روز یکشنبه به دنبال هشتمین برد خود خواهد بود اما نباید فراموش کرد که سیرجانی ها که با 9 برد و 28 امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارند به راحتی امتیاز را از دست نمی دهند. میهمانان در بازی خانگی..

قهرمان نیم فصل و رهبران هفته شانزدهم لیگ برتر مردان به دیدار گتی پسند اصفهان می روند. دیداری که در آن تیم های اول و دهم نیمی از جهان به مصاف هم می روند.

شاگردان عطایی در تیم خراز که در هفته پانزدهم پس از دو شکست پیروز شدند، این هفته برای تکرار بردهای خود به میدان می روند و برای پیروزی در هفته چهاردهم تلاش می کنند. از سوی دیگر گیتی پشند به دنبال هفتمین برد در خانه است تا جایگاه دهم جدول را بهبود بخشد. دیدار رفت و برگشت دو تیم با نتیجه 3 بر یک به سود لبنیات هراز عامل به پایان رسید.

تیم شهرداری ارومیه که در هفته پانزدهم اولین برد خارج از خانه خود را در اصفهان کسب کرده و در هفته های اخیر عملکرد موفقی داشته است، این هفته در گدیر ارومیه میزبان مس رفسنجان است.

مس با سه برد و 12 امتیاز در انتهای جدول قرار دارد و شهرداری ارومیه با پنج برد و 14 امتیاز در رده دوازدهم قرار دارد. ارومیه در صورت شکست حریف تغییر موضع نمی دهد اما در صورت برد و باخت سایپا مقابل پیکان، مس گامی ارزشمند برای صعود از انتهای جدول به رده سیزدهم خواهد برد.

مس در بازی رفت با نتیجه 3-1 پیروز شد و ارومیه ای جهانگیر سید عباسی در بازی خانگی این هفته به دنبال انتقام از آن تیم خواهد بود.

برنامه کامل بازی های هفته شانزدهم لیگ برتر مردان به شرح زیر است:

رامسر، سالن شهید صدر، ساعت 15:00

خرسان رامسر – گردنه گرگان

سیرجان سالن امام علی (ع) ساعت 15

فولاد سیرجان ایرانیان – یابنده ملت های مریوان

اردکان، تالار آیت الله خاتمی، ساعت 15

ایفارام اردکان – نیان الکترونیک خراسان

تهران، سالن فدراسیون والیبال، ساعت 15:00

پیکان تهران – سایپا تهران

گنبد، سالن المپیک، ساعت 15:00

شهرداری گنبد – شهداب یزد

ارومیه تالار غدیر ساعت 15

شهرداری ارومیه – مس رفسنجان

اصفهان، سالن مخابرات، ساعت 15:00

گتی پسند اصفهان – لبنیات هراز آمل

دیدگاهتان را بنویسید