درخشان: پرسپولیس به استقلال توجه نکند!

شاگردان یحیی گل محمدی حالا باید در تهران به مصاف گل گهر سیرجان بروند. حمید درخشان سرمربی و کاپیتان سابق پرسپولیس در آستانه این دیدار در گفتگو با خبرورزشی گفت: با وجود اینکه پرسپولیس مقابل اراک شکست خورد اما اتفاق خاصی نیفتاد. فصل تازه شروع شده و امکان جبران وجود دارد. اکنون زمان حمایت از یحیی گل محمدی و شاگردانش است و من به عنوان یک پیشکسوت و هوادار پرسپولیس وظیفه خود می دانم که از این تیم حمایت کنم.

وی ادامه داد: وقتی تیمی می برد و قهرمان می شود پشتوانه هنری نیست. تفاوت پرسپولیس با سایر تیم ها در سال های اخیر در همین حمایت همه جانبه است. در حال حاضر پرسپولیس با رونق در بحران است و همه ما پرسپولیسی ها باید خیلی مراقب و هوشمند باشیم. خدای نکرده با پیروزی خوب مقابل گل گهر سیرجان همه چیز عادی می شود و به روال عادی باز می گردد.

حمید درخشان با اشاره به اقدامات اخیر مصطفی آجورلو، مدیرعامل استقلال، یادآور شد: سال هاست که آقای آجورلو را می شناسم. او مدیر حرفه ای است اما افتتاح رستوران های زنجیره ای یا دریافت تبلیغات محیطی یا هر اقدام دیگری از او یا باشگاه استقلال ربطی به پرسپولیس ندارد. حتی نباید تحت تاثیر نتایج استقلالی ها باشیم و با تمام احترامی که برای این تیم قائلم، اما فکر می کنم آنها در 4 هفته اول بازی های نسبتا راحت تری داشتند. بنابراین پرسپولیس باید راه خودش را برود و نباید از نتایج استقلال یا عملکرد مدیرعامل آن غافل شد. هواداران پرسپولیس نباید فکر کنند از حریف عقب هستند. این می تواند بسیار خطرناک باشد.

کاپیتان سابق پرسپولیس خاطرنشان می کند: اولین خطر مقایسه پرسپولیس با استقلال می تواند اختلال در تمرکز مدیریت، کادرفنی و حتی بازیکنان این تیم باشد. بنابراین درخواست من از هواداران پرسپولیس این است که به دلیل اخباری که از باشگاه استقلال به گوش می رسد فشاری به باشگاه وارد نشود. البته یکسری اتفاقات مشکوک است و اینکه استقلال با وجود بدهی به استراماچونی، شیخ دیاباته، میلیچ یا پادوانی می تواند به راحتی بازیکن خارجی بگیرد اما پرسپولیس فقط به خاطر بدهی به کالدرون و دستیارش نمی تواند از این پتانسیل استفاده کند. . ارزش فکر کردن را دارد.

درخشان رو به وزارت ورزش و جوانان کرد و گفت: آقای حمید سجادی وزیر ورزش است که در دوران قهرمانی و بعد از آن نتایج خوبی گرفته است. درخواست من از وزیر ورزش این است که تکلیف آقای مجیدی صدری مشخص شود. اگر او را بپذیرند فردا مدیرعامل باشگاه پرسپولیس را به نام او تعیین می کنند و هیات مدیره مجربی را نزد او می گذارند و اگر برنامه دیگری دارند زودتر اعلام می کنند. در شرایط کنونی، کسی که در جایگاه صدر قرار دارد، نمی تواند برنامه ریزی یا اقدام جدیدی انجام دهد، زیرا حل نشده است. آیا بلد نیست فردا پول بیاورد یا با اسپانسر قوی قرارداد ببندد، بماند یا اخراجش کند؟ شنیده ام که آقای صدری تاکنون 70 میلیارد تن از وام شخصی خود را برای پرسپولیس خرج کرده و پول آورده است. چنین فردی می تواند مدیر درآمد هم باشد به شرطی که وزارت ورزش به او اطمینان و تشویق لازم را بدهد.

دیدگاهتان را بنویسید