درخشش تبریزی ها در مرحله اول لیگ برتر بانوان


ساعت: 19:46
تاریخ انتشار: 1401/02/19
کد خبر: 1837604

دختران ورزشکار تبریزی در اولین مرحله لیگ برتر دوچرخه سواری بانوان کشور به میزبانی تهران خوش درخشیدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش آنایی، اولین مرحله لیگ برتر جاده و دوچرخه سواری بانوان کشور در سال 1401 از 16 تا 19 اردیبهشت ماه میزبان شهر تهران بود و دیروز (یکشنبه) با معرفی برترین تیم ها و رکابزنان به پایان رسید.

تیم ارمغان قویدل تبریز موفق شد با ورزشکاران جوانی که برای اولین بار در این مسابقات شرکت کرده بودند نمایش جالبی را از خود به نمایش بگذارد و مقام اول تیمی پیست و مقام دوم تیمی در جاده ها را تا پایان اولین دوره کسب کند. صحنه.

«پردیس فیض اللهی» متسابق تبریزی این تیم در دوی انفرادی به موقع در جاده به مدال نقره دست یافت و «پرستو آبسالان» نیز در دوی 200 متر به مدال برنز دست یافت. رهبری ارمغان قویدل بر عهده «فرشته چلانی» است.

تیم دوچرخه سواری جوانان شهرداری تبریز به سرپرستی بهزاد کرم زاده نیز در این مسابقات حضور داشت. وجدی از ملی پوش این تیم تمجید کرد و توانست رکورد قابل قبولی از خود به نمایش بگذارد.

ویدی در پیست پیست موفق به کسب 3 مدال نقره و 3 مدال برنز شد. او در مسابقه استقامت چهارم و در زمان انفرادی ششم شد.

«ریحانه خاتونی» ملی پوش تبریزی نیز در این مسابقات برای تیم پلیمر اصفهان به میدان رفت و در پیست پیست موفق به کسب 2 مدال طلا و یک نقره شد.

وی در بخش جاده با عملکرد خیره کننده خود ساعت طلایی انفرادی در جاده و مدال نقره استقامت را از آن خود کرد (به گفته داور مسابقه استقامت لیگ تکرار خواهد شد).

فاطمه دادگر یکی دیگر از دوچرخه سواران تبریزی بود که در این مسابقات شرکت کرد و در قالب تیم بالابان چابهار در مسابقات جاده و دو شرکت کرد.

این ورزشکار جوان همچنین درخشید و دو نقره و یک برنز در مسابقات پیست، یک مدال طلا در مسابقات انفرادی جاده و یک مدال نقره در استقامت جاده کسب کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید