درخشش دانش آموزان بسیجی مازندران در لیگ علمی پایا

سردار سیاوس مسلمی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به درخشش دانش آموزان بسیجی استان مازندران در چهاردهمین دوره مسابقات بین بین المللی پایا وی گفت: شاگردان مازندرانی با کسب مقام چهارم در این لیگ علمی خوش درخشیدند.

وی با بیان اینکه از مجموع افراد شرکت کننده در مسابقات در قالب 865 تیم ، افزود: 15 تیم از مازندران به مرحله نهایی راه یافتند و این تیم ها یک مدال طلا و سه مدال نقره کسب کردند.

سردار مسلمی یادآور شد: برتری این دوره از مسابقات این است که اکثر بسیجیان به دلیل اعتقادات و شیوه زندگی خود مدارس نمونه و برتر بودند و می توانند نقطه قوت باشند درتراز انقلاب اسلامی برای آینده ایران اسلامی

جعفری مسئول بسیج دانش آموزان سپاه کربلا نیز لیگ را بیان کرد پایا وی بزرگترین لیگ گروه جهان اسلام محسوب می شود ، وی افزود: در این دوره مازندران یکسان است چهار سال در گذشته ، با بیشترین تعداد تیم های شرکت کننده ، رتبه اول را از نظر ورود به مرحله نهایی کسب می کرد.

وی گفت: همچنین از نظر تعداد مدال ، رتبه دوم و از نظر کیفیت مدال ها چههارم ما برنده کشور شدیم و تیم کامپیوتر و برنامه نویسی برای اولین بار مدال طلا را کسب کرد.

جعفری ادامه داد: تیم های علوم انسانی و علوم پایه نیز مقام دوم را کسب کردند.

دیدگاهتان را بنویسید