درخشش هنرمندان سیستان و بلوچستان در جشنواره بین المللی فیلم کودکان لیپار / جوایز بهترین کارگردانی و دستاورد فنی

زمان: 09:49
تاریخ انتشار: 1400/07/22
کد خبر: 1776012

اعلام مدیرکل فرهنگ اسلامی و رهبری سیستان و بلوچستان ؛

حسین مسگرانی از درخشش هنرمندان سیستان و بلوچستان در جشنواره بین المللی فیلم کودک خبر داد و گفت: جوایز بهترین کارگردانی و دستاوردهای فنی به دو هنرمند این استان تعلق گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسین مسگرانی مدیرکل فرهنگ و رهبری اسلامی سیستان و بلوچستان در مصاحبه با عصر هامون اظهار داشت: فیلم او “لیپار” ، و پروانه طلایی بهترین دستاورد بود.جایزه فنی به مسعود صحوتدوست آهنگساز اهدا شد. موسیقی متن فیلم “لیپار”.

وی ادامه داد: “لیپار” اولین فیلم بلند حسین ریگی است که نویسندگی او و حسام فرهمجو بوده است. مهران احمدی ، بهناز جعفری ، انسان بارگونورد ، امین میری ، آرزو تاجینی ، جگان سروری محدم ، فرشته انصاری ، نصیر برهانوزهی بازیگران این فیلم هستند.

به گفته مسئول فیلم ، محمد دستواره از نروژ ، مهدی دین محمد پور ، مهران دروجج ، ارسیا سروری محمد و فاطمه سالاری که از نوجوانان بومی سیستان و بلوچستان هستند ، در بین 400 نامزد برای ایفای نقش آزمون بازیگری را پس داده اند. اولین بار در مقابل دوربین مسعود امینی تیرانا ایفای نقش کرد.

وی خاطرنشان کرد: “لیپار” با مشارکت بنیاد کینو فارابی و با حمایت دفتر استاندار سیستان و بلوچستان ، اداره کل فرهنگ و جهت گیری اسلامی و منطقه آزاد چابهار ساخته شده و متفاوتی را به تصویر می کشد. چهره با طراوت از استان

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید