درخواست جداسازی باردیف از تراکتور


ساعت: 18:58
تاریخ انتشار: 09/02/1401
کد خبر: 1913266

قربان بردیف اعلام کرد برای جدایی از تراکتور درخواست داده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش رسانه رسمی باشگاه تراکتورسازی، قربان بردیف پس از بازی دوستانه با العداله عربستان در جمع اعضای این تیم گفت: در روزهای اخیر موضوع بازگشت من به فوتبال روسیه مطرح شده و با پیگیری های انجام شده. از طرفی مذاکرات جدی شده و در همین راستا امروز درخواست خود مبنی بر جدایی از تراکتورسازی را به مدیران باشگاه ارائه کردم.

وی با بیان اینکه موضوع «پول» در انتخاب تیم جدید مشکلی نداشت، تاکید کرد: جدایی از تراکتور فقط به زور و با توجه به نیاز فوتبال روسیه و بر اساس وظیفه اخلاقی برای من اتفاق افتاد و باید به این تیم برگردم. این کشور.” از آقای زنوزی تشکر می کنم که به من پیشنهاد حضور در تراکتور را دادند و در این مدت جدای از حمایت، همه امکانات و شرایط لازم را برای من فراهم کردند.

وی در ادامه افزود: حضورم در تراکتور باعث شد تا با اعضای تیم، هواداران و ملت ایران بیشتر آشنا شوم. من الان با همه شما یک رابطه دوستانه و صمیمی دارم که دستیابی به آن آسان نبوده و به راحتی قطع نخواهد شد.

بردیف در پایان گفت: امیدوارم هیئت مدیره و مدیریت باشگاه شرایط من را درک کنند و همچنین امیدوارم بتوانم در آینده به باشگاه تراکتورسازی کمک کنم.

مهدی کیانی، کاپیتان تراکتورسازی در پی این اظهارات خطاب به قربان بردیف گفت: صرف نظر از تصمیم مدیریت باشگاه در خصوص درخواست جدایی شما، از طرف بازیکنان از شما و همکارانتان تشکر می کنم. شما برای تراکتورسازی و ما بازیکنان خیلی زحمت کشیدید و روزهای خوبی را با شما سپری کردیم.

گفتنی است، اردوی تراکتورسازی در آنتالیا ترکیه که از 29 آبان ماه آغاز شده بود، امروز – دوم آذرماه – به پایان رسید و اعضای تیم فردا به ایران بازخواهند گشت.

دیدگاهتان را بنویسید