درخواست عجیب پرتغالی ها از مهدی طارمی

مهدی طارمی پس از جدایی موقت از تیم ملی و حذف دو دیدار مقابل سوریه و لبنان به تیم ملی ایران بازگشت و این روزها ستاره بی چون و چرای شاگردان اسکوچیچ است. او تک گل تیم ملی را مقابل عراق به ثمر رساند و ایران را برای ششمین بار راهی جام جهانی کرد.

البته ماجرای رسیدن مهدی طارمی به تیم ملی به خودی خود سناریوی پیچیده ای است. او پرتغال را به مقصد ترکیه ترک کرد، اما به دلیل آب و هوای بد استانبول مجبور شد در شهری دورافتاده ساکن شود. سپس به دلیل سرمای شدید و لغو پروازها، مهدی سرانجام صبح روز بازی ایران مقابل عراق به تهران پرواز کرد تا به قول اطرافیان ساعت 16 وارد ایران شود. در صبح.

او با وجود این سختی ها در ترکیب اصلی تیم ملی قرار گرفت و موفق شد برای صعود به جام جهانی گلزنی کند. اما پس از این اتفاق مشکل عجیبی به وجود آمد که مربوط به درخواست مسئولان باشگاه پورتو از مسئولان تیم ملی است. همانطور که سرپرست تیم ملی در گفت‌وگوی تلویزیونی باشگاه پورتو از مسئولان ایرانی درخواست کرد، مهدی طارمی پس از صعود تیم ملی به جام جهانی باید به پرتغال برگردد تا برای دیدار تیمش مقابل ماریتیمو در لیگ آماده شود. پورتو در 2 فوریه بازی خواهد کرد. این در حالی است که تیم ملی باید روز 12 بهمن به مصاف امارات برود.

درخواست عجیب پرتغالی ها البته با رد دراگان اسکوچیچ مواجه شد و طارمی باید ایران را در دیدار روز سه شنبه همراهی کند.

دیدگاهتان را بنویسید