درخواست عجیب پرسپولیس از یحیی برای ستاره ملی پوش

درخواست عجیب پرسپولیس از یحیی برای ستاره ملی پوش

به گفته کارشناسان کنفدراسیون فوتبال آسیا، احمد نورالهی عنوان بهترین بازیکن این دیدار را از آن خود کرد، اما به گفته اکثر بازیکنان و کارشناسان داخلی، وحید امیری مانند اکثر مواقع به بهترین شکل ممکن در نقش آچار تیم ملی ظاهر شد.

امیری که مانند بازی با کره جنوبی در سمت چپ خط دفاعی بازی می کرد، زمانی که تیم ملی به گل نیاز داشت به یکی از نیروهای هجومی تیم ملی تبدیل شد و در نتیجه تاثیرش روی هر دو گل بود. با توجه به اینکه احمد نورالهی به عنوان بهترین بازیکن این بازی انتخاب شده است، رتبه هایی که سایت های آنالیز به امیری داده اند نشان می دهد که عنوان بهترین بازیکن زمین حق اوست.

امیری در فضای مجازی دستخوش انواع و اقسام تعاریف است و برخی از کاربران علاوه بر مانور دادن به قدرت بدنی و حجم کار عجیب این بازیکن، از یحیی گل محمدی خواسته اند در صورت امکان در بازی های پرسپولیس با این بازیکن بازی کند که پس از آن ملی پوشان اردوی تیم برگزار می شود بازی نکنید! تا اینکه با استراحت کامل و تمام توان به تمرین تیم ملی بیاید!

اما سوال قابل تامل برای وحید امیری، سردرگمی اوست! ستاره ملی پوش فرصت زیادی برای بازی در پست مورد علاقه خود چه در پرسپولیس و چه در تیم ملی ندارد.

او در پرسپولیس و تیم ملی بازی را به عنوان دفاع چپ شروع کرد و سپس به خط هافبک و گاهی برای حمله فرستاده شد تا با قدرت دوندگی و هل دادن خود فضا را برای مهاجمان و هافبک های هجومی ایجاد کند. این سردرگمی به نفع تیم ملی و پرسپولیس نیست.

البته یحیی گل محمدی می تواند در پست اصلی خود از آن استفاده کند اما به نظر می رسد درخواست برخی از هواداران پرسپولیس بیهوده نباشد.

وحید امیری 33 ساله است و با این میزان دوندگی پس از انجام دو بازی سخت مقابل لبنان و سوریه در معرض آسیب دیدگی قرار می گیرد. این لباس ملی کمک زیادی خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید