درخواست مجلس برای افزایش مجدد حقوق بازنشستگان

سیدکاظم موسوی، عضو کمیسیون اقتصادی شورای اسلامی، بر لزوم افزایش حقوق بازنشستگان با توجه به نرخ تورم و افزایش هزینه های زندگی تاکید کرد و گفت: مشکلات مالی دولت را درک می کنیم. اما وضعیت مستمری بگیران در حوزه معیشتی مناسب نیست و باید به این موضوع توجه کرد.» خاص باشد.

درخواست مجلس برای افزایش مجدد حقوق بازنشستگان
نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در شورای اسلامی با اشاره به اینکه در آستانه بررسی لایحه بودجه 1402 و برنامه هفتم توسعه در شورای اسلامی هستیم، وضعیت حقوق بازنشستگان باید بررسی شود. وی ادامه داد: به آینده حقوق بازنشستگان به ویژه مستمری بگیران زیر 10 میلیون تومان باید با رشد قابل قبولی نگاه کرد.

این نماینده مردم شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در شرایطی که هزینه های خانوار افزایش زیادی یافته است، حداقل دستمزد مستمری بگیران باید متناسب با تورم افزایش یابد، گفت: دولت علاوه بر افزایش دستمزدها، باید به مواردی نیز توجه کند. یکسان سازی حقوق بازنشستگان دارای ویژگی خاصی است

عضوکمیسیون اقتصادی شورای اسلامی گفت: سازمان برنامه و بودجه باید قبل از ارائه لایحه بودجه سال آینده موضوع افزایش حقوق بازنشستگان را مشخص کند تا این کارگروه کمتر دغدغه تامین معیشت آنها را داشته باشد. و مستمری بگیران را نباید فراموش کرد.» آنها فقط حقوق می گیرند و از اضافه کاری، کارایی و مأموریت محروم هستند.

دیدگاهتان را بنویسید