درخواست مهم حمیدرضا گرشاسبی در آستانه بازی با استقلال

درخواست مهم حمیدرضا گرشاسبی در آستانه بازی با استقلال

حمیدرسا گرشاسبی با تبریک کسب عنوان بهترین تیم ایران در جهان به هواداران فولاد خوزستان گفت: کشور در رقابت های لیگ برتر جایگاه قابل قبولی دارد. در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا که منجر به صعود به عنوان تیم برتر گروه شد، علاوه بر افتخارآفرینی، سهمیه فوتبال کشورمان را حفظ کرد.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: همیشه به این اصل معتقدم که پایان هر سختی آسان است و این را در تیم خود می بینم. شرایط تیم به دلیل بسته شدن پنجره در ابتدای مسابقات سخت بود، اما با پشتکار تیم، خدای ناکرده و حمایت مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت فولاد خوزستان، محدودیت ها برداشته شد و تیم فولاد زیر نظر جواد نکونام قرار گرفت. یک تیم معمولی او به یک شخصیت حرفه ای تبدیل شد.

وی افزود: اینکه فولاد به عنوان دومین تیم ارزان قیمت غرب آسیا به مرحله یک هشتم راه یافت و تیم برتر ایران و دهمین تیم آسیا در رنکینگ جهانی است، نشان از تلاش و همبستگی اعضای تیم و اصول حرفه ای بودن در همه ارکان “این تیم است. از هواداران پرشور و متعصب فولاد می خواهم اگر بازی روز شنبه مقابل استقلال مقابل تماشاگران برگزار می شود با حضور در ورزشگاه و تزریق انرژی مثبت زمینه را برای پیروزی آماده کنند. تشویق پرشور شما قطعا باعث افزایش روحیه کارکنان و تیم خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید