درخواست مهم وزیر آموزش و پرورش در خصوص رتبه بندی معلمان

درخواست مهم وزیر آموزش و پرورش در خصوص رتبه بندی معلمان

روز جدید : یکی از اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از وزیر جدید آموزش و پرورش خواست به تلاش روزانه برای رتبه بندی معلمان، انتصاب کادر آموزشی و خرید خدمات و تحرکات پایان دهد.

حسن لطفی روز سه شنبه در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در نطق بین دستورات خود گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران در دوران امام خمینی (ره) بر اساس مقدس ترین مفاهیم آزادی، برادری شکل گرفته است. و برابری

نماینده مردم رزن (استان همدان) در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در بحث آزادی با خون شهدا، رهبری مقام معظم رهبری، تلاش خالصانه نیروهای مسلح اعم از سپاه، ارتش. و نیروی انتظامی و امنیتی برای استقلال و آزادی کشورهای اسیر.

لطفی گفت: تورم لجام گسیخته و تورم لحظه ای، فاصله طبقاتی، دستمزدهای نجومی، بروکراسی پیچیده اداری، عدم توزیع عادلانه ثروت در کشور موجب تضعیف عدالت و نگرانی مردم شده است. امروز دستگاه های اجرایی قطورتر نسبت به گذشته مسئولیت پذیر نیستند و مجلس نیز ابزار نظارتی بر این امر را ندارد.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی، سازمان تامین اجتماعی و شرکت های وابسته، شهرداری های کلان شهرها و شرکت های مرتبط، بانک های خصوصی و دولتی و هلدینگ های مرتبط و شرکت های دولتی، بنیادها و شرکت های وابسته که بیشتر اقتصاد کشور را در اختیار دارند، نیستند. در قبال هیچکس مسئول نبودند و نیستند.

یکی از اعضای کمیسیون اجتماعی از هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی خواست تا هر چه سریعتر تدابیری برای نظارت و پیشگیری از فساد اندیشیده شود.

لطفی افزود: سازمان تامین اجتماعی، بانک رفاه اجتماعی و صندوق های بازنشستگی و شرکت های تابعه ناشی از فعالیت کارگران و مستمری بگیران به نمایندگی از کارگران و مافیا در آنها فعالیت می کنند و هیچ یک از کارگران و مستمری بگیران عضو هیئت مدیره نیستند. مدیران بانک‌ها، بانک‌ها «و زیرمجموعه آن نیستند.

وی گفت: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تکلیف کارگران و بازنشستگان را در تشکل های خود مشخص کند و دست به دامان کارگران و بازنشستگان شهرستان های ریازان و درگزین و کل کشور شود که هر روز از حجم آن ها کمتر می شود. روز

نماینده مردم رزن (استان همدان) در مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به هیئت رئیسه مجلس گفت: 19 هزار میلیارد تومان از محل تبصره 14 در مناطق پاکسازی شده کشور توزیع شود. الیاس نادران در کمیسیون تلفیق به سازمان برنامه اعلام کرد و این سازمان گفت چون به امضای رئیس مجلس نرسیده است، قبول نمی کند که من و 41 نماینده درخواست این موضوع را داشته باشیم، اما هیئت رئیسه مجلس این موضوع را انجام داد. بهش توجه نکن…

لطفی در تذکری به وزیر کشاورزی افزود: کشاورزان کارگر گرفتار سیاست های غلط وزارت کشاورزی هستند، هیچ گونه مزایای بیمه ای و اجتماعی ندارند. بی ثباتی قیمت محصولات کشاورزی، گرانی مواد اولیه و حضور دلالان در بازار محصولات کشاورزی منجر به ورشکستگی آنها و دامدارانشان شد و آنها مجبور شدند دام های خود را به قیمت ارزان بفروشند تا دامداران و دامداران شهرستان های ریازان و درگزین به آن دسترسی پیدا کنند. . .

وی همچنین به وزیر آموزش و پرورش یادآور شد: با تلاش شبانه روزی خود با رتبه بندی معلمان، توزیع معلمان و خرید خدمات و تحرکات به ماجرای غم انگیز پایان دهید.

دیدگاهتان را بنویسید