درخواست ویژه زیر جداول از فدراسیون


ساعت: 20:04
تاریخ انتشار: 14/01/01
کد خبر: 1840694

حساسیت پایین جدول به حدی است که تیم های انتهای جدول خواهان کنترل بیشتر بر مسابقات پایان فصل بودند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از مربعتنها سه هفته تا پایان مسابقات باقی مانده است لیگ برتر باقی مانده ها و حساسیت همچنان در انتهای جدول بالاست. شرایط تیمی مانند شهرخودرو، فجرسپاسی، نفت مسجد سلیمان و حتی تراکتور به گونه ای که هر چیزی می تواند بر بقا و سقوط آنها تأثیر بگذارد. سازمان لیگ و کمیسیون قضایی آنها می خواستند 3 هفته گذشته و داوران را با نظارت بیشتری تماشا کنند.
دو تیم شهرخودرو و فجرسپاسی قرار گرفتن در شرایط بد تقریباً گزینه اصلی سقوط است، اما با توجه به اختلاف کم امتیاز با تیم نفت مسجد سلیمان آنها شانس زنده ماندن دارند. هر چند در بدترین شرایط تیم تراکتور او نیز می تواند به این گروه بپیوندد. تراکتورسازی در آن زمان به بقا در لیگ برتر اعتقاد داشت و به همین دلیل فشار زیادی روی تیم آنها نبود. از طرفی جایگاهشان در صدای پیروزی تیم فجرسپاسی و تیم را شکست داد تراکتور او در همه بازی ها تهدید خواهد شد. همین امر باعث شد تا نتایج انتهای جدول حساس شود و پای ناظران ویژه در وسط قرار گیرد.
این در حالی است که در بالای جدول شرایط متفاوت و جدا از هم است استقلال وقتی او قهرمان شود، دیگر تیم هایی که شانس نایب قهرمانی دارند، حساسیت چندانی ندارند و 3 هفته باقی مانده را در آرامش می گذرانند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید