درخواست کمک های مالی از مردم یکی از راه های رفع نیازهای مشتریان است


ساعت: 09:21
تاریخ انتشار: 1301/09/24
کد خبر: 1917948

سرپرست معاونت مشارکت های مردمی بهزیستی کشور با اشاره به میزان مشارکت های نیکوکاران در سال 1400 گفت: در سال 1400 توانستیم مبلغ 24 میلیارد تومان از کمک های خیرین را در قالب های نقدی، غیرنقدی و خدماتی برای مردم کشور استفاده کنیم. بهره مندی از مشتریان تحت پوشش در سال جاری

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید صادق میرعی سرپرست معاونت مشارکت های مردمی بهزیستی استان قم در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به اینکه مشارکت مردمی یکی از راه های رفع نیاز مددجویان تحت پوشش است، گفت: مشارکت مردمی یکی از راه های رفع نیازهای مددجویان است. راه هایی که می توان با کمک اعتبارات انجام داد هدف دولت رفع نیاز مددجویان تحت پوشش و افراد دارای معلولیتی است که در مراکز نگهداری، شیرخوارگاه ها و سایر مراکز سازمان در سطح استان حضور دارند.
وی ادامه داد: این کار به خوبی در حال انجام است و اگر کمک خیرین و معتمدین استان برای انجام کار معلولان و برعهده گرفتن مسئولیت آنها و ایجاد شرایط مناسب برای حمایت از معلولان نبوده است. مهم در استان به تنهایی و با کمک اعتبارات انجام نشد.
سرپرست معاونت مشارکت های مردمی بهزیستی کشور با اشاره به میزان مشارکت های خیرین در سال 1400 تصریح کرد: در سال 1400 توانستیم مبلغ 24 میلیارد تومان از کمک های خیرین را به صورت نقدی، غیرنقدی و خدماتی برای جامعه استفاده کنیم. بهره مندی از مشتریان تحت پوشش در سال جاری
وی خاطرنشان کرد: در شش ماهه اول سال 1401 مبلغ 15 میلیارد تومان به این موضوع اختصاص یافت و خیرین ما در این زمینه کمک های خیرخواهانه خود را انجام دادند.
میریلی با اشاره به کد دستوری و شماره کارت برای واریز کمک های نقدی مردم گفت: سازمان بهزیستی آمادگی دارد از طریق کد دستوری *724*9090# و شماره نقشه 2588 9570 6367 7618 9570 6367 به حساب هدایایی بهزیستی استان واریز کند. خدمت به مردم و خیرین استان.
وی در خصوص صدور مجوز به مراکز غیردولتی تاکید کرد: یکی از کارهایی که در معاونت مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی استان انجام می شود، صدور مجوز برای مراکز غیردولتی است که تاکنون 210 مرکز و موسسه مجوز دریافت کرده اند. از سازمان بهزیستی و در حال حاضر به ارائه خدمات برای رفاه جامعه هدف می پردازد.
معاون مشارکت های مردمی بهزیستی کشور گفت: کلیه مراکز معلولین، مراکز مثبت اندیشی، مراکز حمایتی و خانه های کودکان بی سرپرست، بی سرپرست و بدسرپرست، مراکز مشاوره، کمپ ها و سایر مراکزی که مطابق با اهداف و فعالیت ها فعالیت می کنند. برخی از این مراکز از این اداره و کمیسیون مربوطه مجوز دریافت می کنند.
وی خاطرنشان کرد: انشاالله تا پایان سال بتوانیم علاوه بر اهداف و اعتبارات، سقف کمک ها و کمک ها را از سال گذشته، تمدید مجوز و صدور مجوز به مراکز غیردولتی ادامه دهیم و افزایش دهیم. داشته اند، برای جذب تسهیلات به طور کامل پیگیری خواهیم کرد و مزایای این امر در اختیار جامعه هدف سازمان اجتماعی قرار خواهد گرفت.

خبرنگار: محمدعلی رجبی
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید