دردسرهای جدید برای آجورلو; ستاره ملی – کلاهی برای استقلال در راه اروپا

دردسرهای جدید برای آجورلو;  ستاره ملی – کلاهی برای استقلال در راه اروپا

امیرحسین حسین زاده هافبک جوان آبی ها در فصل گذشته یکی از بهترین بازیکنان این تیم بود و از نظر آماری عملکرد خوبی را در کارنامه خود ثبت کرد. حسین زاده که به تیم ملی فوتبال هم پیوسته و از قبل شرایط حضور در تیم امید را دارد، طبیعی است که با عملکرد خوبش پیشنهادهایی داشته باشد.

گفته می شود حسین زاده باشگاه شارلوای بلژیکی است که در گذشته بازیکنان ایرانی زیادی را به خود دیده و به دنبال جذب او هستند. باشگاه بلژیکی ظاهرا اولین قدم ها را برای جذب حسین زاده برداشته است اما او برای جدایی از استقلال نیاز به توافق با مسئولان باشگاه دارد.

بندي در قرارداد حسين زاده با استقلال وجود دارد كه در صورت واريز پول به حساب باشگاه، در صورت وجود پيشنهاد از اروپا، مي تواند از اين تيم جدا شود و حالا احتمال فعال شدن اين بند وجود دارد.

محمد مومنی یکی از اعضای هیات مدیره استقلال امروز نیز خطاب به حسین زاده عنوان کرد که با باشگاه استقلال قرارداد دارد و باید با جدایی موافقت کند. وی افزود: پیشنهاد شارلوا به حسین زاده جدی بود.

موضوع مهم اما ماهیت توافق حسین زاده با استقلال است. مومنی امروز به صورت رسمی اعلام نکرد که حسین زاده برای رفتن به اروپا نیاز به رضایت نامه دارد تا فسخ قراردادش به نحوی تایید شود.

با این شرایط باید منتظر ماند و دید در روزهای آینده سرنوشت حسین زاده چه خواهد شد و این ستاره جوان فصل آینده پیراهن آبی را بر تن خواهد کرد یا راهی فوتبال بلژیک و شارلوا خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید