دروازه بان پرسپولیس در دربی مشخص شد؟

دروازه بان پرسپولیس در دربی مشخص شد؟

همانطور که انتظار می رفت احمد گوهری در دیدار مقابل رفسنجان کپر جایگزین حامد لک در دروازه پرسپولیس شد اما عملکرد او طوری نبود که خیال یحیی گل محمدی را آرام کند.

گوهری در جریان بازی چندین بار لیز خورد، چندین پاس اشتباه داد و یک بار هم در بیرون آمدن از دروازه اشتباه مهلکی داشت که گادوین نزدیک بود منچا را در موقعیت گلزنی قرار دهد. گوهری با این نمایش به سختی می تواند در حال حاضر دروازه بان شماره یک پرسپولیس باشد.

آنچه مشخص بود این بود که او احتمالاً نگران بازی اول بود، اما با توجه به شرایط جدول و اهمیت حیاتی بازی های پرسپولیس تا پایان فصل، کادر فنی پرسپولیس قصد ندارد با بازی مجدد با گوهری ریسک کند. . .

به گزارش خبرنگار فوتبال، گوهری بار دیگر به نیمکت پرسپولیس تبعید می شود و حامد لاک هم مانند گذشته دروازه بان اول تیمش خواهد بود.

تمرین پرسپولیس نشان می دهد داوود فنایی در چند روز اخیر تمرینات ویژه ای را برای حامد لاک در نظر گرفته و روی نقاط ضعفش (بازی با پا و ترک دروازه روی ضربات ایستگاهی) کار کرده تا شرایط مناسبی را قبل از دربی پیدا کند. کند و در این دیدار فوق العاده حساس خبری از تکرار اشتباهات این دروازه بان نیست.

دیدگاهتان را بنویسید