دروازه بان پرسپولیس وارد جمع 10 دروازه بان برتر شد

دروازه بان پرسپولیس وارد جمع 10 دروازه بان برتر شد

لیگ برتر ایران در حالی به هفته هشتم رسید که تا کنون 29 دروازه بان فرصت بازی داشته اند که عدد نسبتا بالایی است و احتمال می رود تا پایان یک سوم اول به میانگین درصد هر تیم 2 دروازه بان برسد.

هفته هشتم کریستوفر نتگلار سپاهان با 6 گل واضح صدرنشین بود اما این هفته دریافت 4 گل از گلگهر سیریان باعث شد تا جایگاه خود را به حسین پورحمیدی واگذار کند که در کمین تبریز دو گل به ثمر رساند و یک بار توپ به بیرون رفت. به تیر دروازه، در، اما در نهایت توانست درب خود را محکم بسته نگه دارد.

علیرضا حقیقی، محمدرضا اکبری، احسان مرادیان و فرهاد کرمانشاهی چهار دروازه بانی هستند که با 4 کلین شیت از جمله علیرضا حقیقی با 20 ریباند به میدان می روند. او و محمدرضا اکبری بیشترین سیو را در این فصل لیگ برتر دارند و بعد از آنها مهرداد بشاگردی و ایمان صادقی قرار دارند.

در طول فصل کریستوفر نت، علیرضا حقیقی، احسان مرادیان و ایمان صادقی تنها دروازه بانانی بودند که در تمامی دیدارها به میدان رفتند و رکورد خاصی را به نام خود ثبت کردند.

حامد لک دروازه بان پرسپولیس پس از دو بازی روی نیمکت توانست در سه بازی اخیر دروازه خود را بسته نگه دارد تا به جمع 10 دروازه بان برتر ایران برسد. او با 76.9 درصد و خالص 50 درصد امیدوار است با بسته نگه داشتن دروازه خود در سه بازی خانگی متوالی مقابل هواداران، پیکان و ذوب آهن به صدر جدول برسد.

شههدرو تنها تیمی است که از چهار دروازه بان مختلف استفاده کرده است و استقلال نیز با سه دروازه بان وارد لیگ برتر شده است اما به دلیل تعداد بازی های کمتر، هیچ کدام موفق نشدند در جمع بازیکنان برتر لیگ برتر قرار بگیرند.

این هفته تقابل آلومینیوم اراک و فجرسپاسی و سپاهان با صنعت نفت آبادان سرنوشت کلین شیت را رقم خواهد زد.

دیدگاهتان را بنویسید