درگیری استقلالی ها در حال تشدید است

درگیری استقلالی ها در حال تشدید است

محمد نوازی در خصوص بازی فینال جام حذفی مقابل نساجی و از دست دادن قهرمانی گفت: ابتدا باید به مردم خوب مازندران قهرمانی را تبریک بگویم و از هواداران فهیم استان مرکزی که قهرمان نشدند عذرخواهی کنم. وی ادامه داد: هواداران آلومینیوم اراک نشان دادند که چه شخصیتی دارند و ارزش خود و تیم استان را در جریان بازی نشان دادند و از این تیم حمایت کردند و عملکرد آنها بعد از بازی واقعا باعث افتخار من شد و از وقتی که کادرفنی و بازیکنان را تشویق می کردند متنفر بودم.

وی در خصوص اتفاقات قبل از بازی و درگیری که مقابل رختکن این تیم رخ داد، گفت: زشت ترین و کثیف ترین کار کشیدن نقشه های غیر فوتبالی برای بردن یک مسابقه است. در هفته گذشته مهدی رحمتی مصاحبه با بازیکنان و کادر فنی تیم را ممنوع کرد تا از حریف و شرایط آنها چیزی نگوید اما وقتی وارد ورزشگاه شدیم از همان ابتدا رفتارهایی را دیدم که از آن خجالت می کشیدم. صحبت در مورد.

مربی تیم فوتبال «آلومینیوم» خاطرنشان کرد: تیم ما در رختکن قفل شده بود و کسانی که داخل بودند در را باز نکردند. وقتی صدای در را شنیدند و باز نکردند، معلوم نبود چه کار می کردند. من هم متاسفم که فوتبال ایران به عنوان سرمربی معرفی شده و از ادبیاتی استفاده می کند که هیچ تفاوتی با ادبیات خیابانی ندارد. مربی حریف وقتی می بیند تیم ما 40 دقیقه پشت رختکن گیر کرده است، به اعضای تیم ما می گوید که اگر لباس هایمان را در توالت عوض کنیم، شما را می بریم!

نوازی ادامه داد: این مربی آنقدر بی ادب است که در مصاحبه بعد از بازی اعتراف می کند که از کلمه دیگری استفاده کرده و نمی تواند جلوی دوربین بگوید. من نمی دانم کمیسیون انضباطی در چنین مواردی کجاست و چه موضوعاتی را دنبال می کند؟ او به من گفت که توسط دیگران به دار آویخته شده است، اما باید بداند که وقتی می خواهد نام محمد نوازی را به زبان بیاورد، ابتدا باید دهانش را آب بکشد. جالب اینکه سهیل مهدی بعد از بازی مصاحبه کرد و گفت سوءتفاهم برطرف شد! واقعا باید برای چنین کارمندانی متاسف باشیم. یک نفر به نام مربی ارشد که قرار است معلم شاگردانش باشد مرا بیرون کرد و 20 نفر جلوی رختکن حرکت زشت این آقا را تماشا کردند.

وی افزود: مردم محمد نوازی را از 50 تا 60 بازی ملی می شناسند و آن آقایانی را می شناسند که سابقه اخلاقی و رفتاری آنها در فوتبال مشخص است. اگر اسم این آدم مربی است، خجالت می کشم بگویم من مربی هستم. فردی که در فوتبال ایران به عنوان مربی بد شناخته می شود با آزار و اذیت هر کاری می خواهد انجام می دهد، کارهای کثیف می کند و به کاری که کرده افتخار می کند. بروید ببینید این فرد در این 2-3 سال گذشته چقدر فرهنگ غیراخلاقی را در این فوتبال خرج کرده و چندین بار محروم شده است. رفتار زشت این مربی را نه من بلکه کل فوتبال ایران دیده ام اما بهتر است پاسداران فرهنگ و اخلاق در ورزش و فوتبال کشور به این رفتار سرمربی تیم افتخار کنند. منسوجات

مربی تیم آلومینیوم اراک خاطرنشان کرد: من محمد نوازی نمی خواستم چیزی بگویم اما رفتار بی ادبانه مربی نساجی باعث شد مصاحبه کنم. از این به بعد به او اخطار می دهم که نام تک تک کادر فنی ما را داشته باشد، جوابش را می دهم که خانه اش را ترک نکند. زمانی که کمیسیون انضباطی از اخراج یک مربی بداخلاق در حالی که پرونده او در آن کمیسیون باز است، جلوگیری می کند، اتفاقاً او با الفاظ رکیک به حریفش لگد می زند و فریاد می زند.

نوازی ادامه داد: در این شرایط نباید چندان به آینده این فوتبال امیدوار بود. ما بازی را واگذار کردیم و شجاعانه پذیرفتیم، اما ببینید وقتی وزیر ورزش دو هفته پیش قول داد که ورزشگاه محل مسابقه را عوض کند، زمین اصلی ورزشگاه را به تیم حریف می دهد. قبل از مسابقه از این شرایط زشت خارج شوید.

نوازی یادآور شد: مهدی رحمتی آنقدر جام و فینال در این فوتبال دیده که دیگر نیازی به تعیین تکلیف نیست. او معتقد است اگر از رحمتی تعریف کند و علیه دستیارانش صحبت کند، سرمربی تیم ما خوشحال می شود، در حالی که همه در این فوتبال مربی نساجی را با اخلاق او می شناسند. این آقا چند سالی است که فکر می کند هواداران استقلال آنقدر ناراضی شده اند که روزی سراغ چنین مربی ای بروند. او هر بار که با استقلال بازی می کند سعی می کند با تعریف و تمجید از او دلش را به روی هواداران این تیم باز کند، غافل از اینکه استقلالی ها خیلی باهوش تر از این حرف ها هستند. محمد نوازی را همه می شناسند و نیازی به دار زدن نیست. مردی که خود را حلق آویز کرد تا به نیمکت استقلال برسد، لیدر قدیمی که بعدها ارتقا پیدا کرد و یکی از اعضای سابق هیئت مدیره که تجارت کمپوت داشت، یا نوازنده ای که نیمی از عمرم را مستقل گذراند؟

نوازی خاطرنشان کرد: باید یادش باشد که طرفداران استقلال آنقدر آقا هستند که با این رفتارها اجازه نمی دهند چنین فردی به 20 کیلومتری استقلال برسد. هواداران استقلال مربی با اخلاق می خواهند نه بداخلاق. این حرف ها را زدم تا مربی حریف ( مخاطب من فقط مربی حریف است نه بقیه ) توجه کند و دیگر نامی از کادر فنی آلومینیوم اراک نبرد و اگر هم گفت به عهده خودش بود.

دیدگاهتان را بنویسید