درگیری استقلال و گلگوتا بر سر باگنام بالا گرفت

درگیری استقلال و گلگوتا بر سر باگنام بالا گرفت

بیژن طاهری سرپرست تیم فوتبال استقلال در خصوص پیگیری شکایت از غیرقانونی بودن مهاجم گابنی گل گهر سیرجان گفت: درخواست ما از کمیسیون انضباطی فدراسیون فوتبال این است که در اسرع وقت به پرونده این مهاجم گابنی رسیدگی شود. تا حد امکان.” برای استفاده از بازیکن غیرقانونی است که به معنای کسر هشت امتیاز از تیم گل گهر و اضافه کردن دو امتیاز به استقلال است.

وی ادامه داد: در لیگ های معتبر بلافاصله وارد این موارد می شوند و با حکم خود سرنوشت لیگ را تغییر می دهند. این شکایتی نیست که دو ماه، سه ماه یا شش ماه طول بکشد. به شکایاتی که بر نتایج و برنامه لیگ تاثیر مستقیم دارد باید سریعا رسیدگی شود. از اعضای کمیسیون انضباطی تقاضا داریم با احترام به افکار عمومی و سرنوشت تیم ها در اسرع وقت در این مورد تصمیم نهایی را اتخاذ کنند.

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: تا جایی که من اطلاع دارم علاوه بر باشگاه استقلال دو باشگاه دیگر نیز از گابونی گل گهر مهاجم گل گهر شکایت کرده اند. آیا ممکن است برای جذب بازیکن خارجی فقط جستجوی اینترنتی نکنید و فقط به نامه مشکوک فدراسیون گابن مراجعه کنید؟ آیا در عصر ارتباطات و اینترنت عجیب نیست؟

طاهری تصریح کرد: واقعاً می توان باور کرد که هیچ فردی در باشگاه گل گهر و کمیته بین المللی فدراسیون فوتبال برای این بازیکن نظرسنجی اینترنتی انجام نداده است؟! اگر نامه فدراسیون گابن را نقل می کنید چرا قبل از بازی گل گهر و استقلال که برترین های فوتبال و رسانه های دیگر به طور کامل به این موضوع پرداختند تا از حضور این بازیکن مانند زستد و یامگا برای ششمین بار جلوگیری شود، تحقیق نکردید. هفته در سیرجان؟

وی گفت: هنوز نواقصی وجود دارد و برخی می گویند به دنبال این هستند که تعداد بازی های مهاجم گابنی آنقدر زیاد باشد که احتمال نتیجه 3-0 منتفی شود! کسانی که سعی دارند از این موضوع سوء استفاده کنند یا فدراسیون گابن را مقصر همه چیز بدانند، آن را کور خوانده اند. برخی از کارشناسان باید مراقب باشند تا فساد را توجیه نکنند.

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: از نظر تیم حقوقی باشگاه استقلال و وکلا و مشاوران حقوقی در پرونده مهاجم گابنی شکی نیست که از بازیکن غیرقانونی استفاده شده است و باید نتیجه به دست آید. 3-0 به سود استقلال اعلام شد.

به گزارش فوتبالی، ساعاتی پس از این مصاحبه، حیدر افسری سرپرست باشگاه گل گهر در گفت و گو با رسانه های باشگاه نسبت به صحبت های طاهری واکنش تندی نشان داد و به مدیر باشگاه استقلال گفت: با سایر باشگاه های معتبر پاتوق کن.

افسری در مصاحبه‌ای کوبنده، استقلال را متهم به ارتکاب جنایت کرد که در چند فصل اخیر از ایاندا پاتوسی استفاده کرد: آفریقای جنوبی و داستان‌های عجیب در استقلال بازی می‌کردند، که اگر نتایج تغییر کند، اکنون در لیگ دسته اول بازی خواهید کرد.

وی درباره نحوه استفاده استقلال از رودی زستد و کوین یمگا ادامه می دهد: در همان فصل کاشفان خارجی شما بدون ضمانت بانکی قرارداد بستند و با مراجعه به مراجع فراقانونی توانستید مجوز بازی آنها را بگیرید. راستی با 400 میلیارد بدهی چطور مجوز حرفه ای گرفتی یا چهارصد هزار دلاری که خریدی برای مهاجم مجوز پزشکی گرفتی؟

حال باید دید جنگ استقلال و گل گهر به کجا ختم می شود و آیا استفاده از مهاجم گابنی برای سیرجانی ها کارساز خواهد بود یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید