درگیری دوباره دبیر و فولاد این بار در جلسه فدراسیون کشتی

در حالی که شکرشکن مشاور حسابرسی وزارت ورزش به تعداد امضاهای اعضای هیات مدیره فدراسیون کشتی اعتراض داشت، علیرضا دبیر چالش سختی را با او گرفت و گفت: حسابرس من در مستندی صحبت می کند. من 11 سال کار کردم، هر کلمه ای را که می گویی باید مستند کنی.

وی افزود: تعداد امضاها 10 نفر است و شما 11 عضو هیئت مدیره دارید. امضا نکردن هیچ عضوی درست نیست.

منشی گفت: آقای شکر شکن ما از بودجه یک میلیاردی صحبت می کنیم، اما شما از دو امضا صحبت می کنید. به من بگو دنبال چه می گردی

منشی وی تاکید کرد: آیا این بندهایی را که می گویید مستند می کنید. با کلمات بازی نکن برادر شما یک سری ایراد دارید که به نظر من اشتباه است. من نمی خواهم به بندهای قانونی این ایرادات که شما قبول دارید پاسخ اضافی اضافه کنم. مستند گفتگو راستش را هم می گویم، روی آنتن حرف نمی زنم. به دنبال قانون باشید و اگر قانون را می دانید، آن را به خدا نشان دهید. جالب است بدانید که اعضای هیئت مدیره اصلاً بندهای حسابرسی را امضا نکنند، اما من گفتم امضاء اشکالی ندارد. از 11 امضای هیئت امنا، 10 امضا به امضای شما رسیده است. ببخشید نمی دونم از کجا اومدی شما به جای اینکه به بارک الله از عملکرد و رشد ما بگویید، می گویید امضا کافی نیست. چیزی بگو، در جلسه نخندید. چرا قانون خود را نشان نمی دهید؟ گیر نده و بشین.

رئیس جلسه پولادگر به اختلاف دبیر و حسابرس وزارت ورزش واکنشی نشان نداد. منشی خواستار رای جلسه شد و وقتی به کیکاووس ساعدی گفت که رای نمی آورم گفت که رئیس جلسه آقای پولادگر است.

منشی به پولادگر گفت؛ شما رای نمی دهید؟

پولادگر پاسخ داد: توهین کردی و هر وقت دلت بخواهد حرف بزن. بسیار متاسفم.

منشی گفت: می گویید شما بچه ها اینطور صحبت می کنید؟

دیدگاهتان را بنویسید