درگیری ساپینتو با ستاره ملی پوش استقلال همچنان ادامه دارد

درگیری ساپینتو با ستاره ملی پوش استقلال همچنان ادامه دارد

ابوالفضل جلالی، ستاره جوان و ملی پوش استقلال که یکی از نمایندگان تیم اول جام جهانی بود و مقابل آمریکا بازی کرد، در هفته های اخیر در دیدارهای استقلال نیمکت نشین شد و ساپینتو ترجیح داد از سلمانی در سمت چپ استفاده کند. -پشت اما در جام حذفی و دیدار مقابل ملوان، شانس ابوالفضل چرخید و این بازیکن آینده دار در ترکیب اصلی استقلال به میدان رفت.

جلالی در دیدار مقابل ملوان عالی عمل کرد و حتی موفق شد به آرمان رمضانی کمک کند. با وجود عملکرد خوب و پاس گل، از تمرین استقلال خبر رسید که جلالی برای دیدار مقابل نساجی باز هم روی نیمکت خواهد نشست و این بازیکن جایی در ترکیب اصلی استقلال نخواهد داشت. به نظر می رسد پاس گل او مقابل ملوان و عملکرد خوب او مورد توجه سرمربی پرتغالی قرار نگرفته است و ساپینتو همچنان با جلالی لجبازی می کند.

حال باید دید جلالی تا چه زمانی روی نیمکت سلمانی خواهد بود و آیا ساپینتو به او فرصت بازپروری می دهد یا خیر. جلالی یکی از ملی پوشان استقلال محسوب می شود و با توجه به نزدیک بودن به اردوی جدید تیم ملی، ممکن است در صورت ادامه نیمکت نشینی ابوالفضل، تیم ملی را از دست بدهد و سهمیه استقلال در تیم ملی کاهش یابد.

جلالی بازیکن فوق العاده با استعدادی است و حتی کی روش با وجود پست های ثابتش در استقلال، او را به جام جهانی برد و برایش بازی کرد. با این حال مشخص است که ساپینتو نظر دیگری دارد و ترجیح می دهد جلالی را روی نیمکت بگذارد.

دیدگاهتان را بنویسید