دریادار تنگسیری: پیشنهاد لغو تحریم‌های سپاه در ازای عدم انتقام از سردار سلیمانی را رد کردیم.

دریادار تنگسیری: پیشنهاد لغو تحریم‌های سپاه در ازای عدم انتقام از سردار سلیمانی را رد کردیم.

امیر دریادار علیرضا تنگسیری در ضیافت افطاری شعبه های نیروی دریایی سپاه در استان فارس گفت: جهاد در اسلام هیچ گاه کهنه نمی شود. یک جهادگر و یک انقلابی همیشه در جهاد است. دیروز در جهاد نظامی و امروز در میدان جهاد و جهاد کبیر وظیفه داریم و باید مانند دیروز تلاش و کوشش خستگی ناپذیر داشته باشیم.

وی افزود: وقتی عزت و سربلندی ناوگان سپاه در مواجهه با استکبار جهانی را می شنویم از صمیم قلب خوشحال می شویم زیرا همه این افتخارات و افتخارات به دست آمده مرهون تلاش خالصانه شماست.

تنگسیری گفت: امروز همه ما وظیفه داریم با ارتقای سطح آگاهی های لازم برای دفاع از انقلاب اسلامی در جنگ نرم و تبیین سبک و سیاق شهدای خود ظرفیت دفاع از انقلاب اسلامی و نظام عزیزمان را ایجاد کنیم. مردم با تبیین واقعیت های انقلاب و بیانات رهبری: با زبان شور انقلابی، شبهات و ابهامات مطرح شده در جبهه فرهنگ لیبرال و گمراه کننده غربی آمریکا را خنثی کنیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: دیروز خاکریز مقابل ما دشمن آشکار بود. ما موقعیت او را می دانستیم و به او حمله می کردیم، اما امروز او یک دشمن نامرئی است. امکانش وجود دارد.

تنگسیری تاکید کرد: فکر می کردند موفق شده اند شهید سلیمانی را از بین ببرند اما می بینید که چقدر حاج قاسم در دنیا چند برابر شده است. الان هم پیغام می دهند که اگر از حاج قاسم انتقام بگیری، به او امتیاز می دهیم و تحریم ها را برمی داریم، اما این یک خیال باطل است. و رهبری بر انتقام تاکید دارند و فرمانده سپاه گفت انتقام اجتناب ناپذیر است اما ما محل را مشخص می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید