دریادار سیاری روز نیروی دریایی ارتش را تبریک گفت


ساعت: 16:19
تاریخ انتشار: 09/05/1401
کد خبر: 1913819

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران با ارسال پیامی به دریادار شهرام ایرانی 16 آذر را به نیروی دریایی ارتش تبریک گفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی 16 آذر روز نیروی دریایی را به دریادار شهرام ایرانی تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

دوست عزیز

امیر دریادار شهرام ایرانی

فرمانده افتخاری ناوگان راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران

سلام؛

7 دسامبر; حماسه ای عاشقانه است که صالحان وطن عاشقانه آن را زمزمه کردند و طنین آن دریاهای نیلگون را به خروش و خروش واداشت. مردان جنگ و دریا که سیادت و تعالی دریای ایران اسلامی چهره رشادت هایشان است و با القای روح حماسه و ایثار بر پیکر میهن، پرچم «عنافاتنا» را بر فراز این سرزمین برافراشتند. اوج عزت و کرامت و انا ربکم العلاء را به دست اماک سپرد. و گوهر امنیت و قدرت را آوردند.

بی شک این رشد و توسعه راهبردی، اقتدار و حاکمیت دریایی در آب های فرامرزی و بین المللی مرهون روحیه جهادی، عزم انقلابی و عزم فرماندهان، مدیران و کارکنان کشوری نیروی دریایی راهبردی جمهوری اسلامی ایران است که تداوم آن به فضل خدا همچنان دشمن و بدخواه هستند و این امر میهن اسلامی را هراسناک می کند و در صورت خطا، پاسخ سخت، ضربه طوفانی، ویرانگر و رقت انگیز را به آنها می دهد.

فرارسیدن 16 آذرماه “روز ناوگان راهبردی” یاد و خاطره شهدای والامقام را به پرسنل شریف و دلاور این نیرو و خانواده های صبور و فهمیده آنان از درگاه خداوند متعال تبریک و تهنیت عرض می نمایم. ، موفقیت و موفقیت روزافزون این قدرت است. از جنابعالی تقاضا دارم که مطابق با خواسته های روز پیشرفت چشمگیری داشته باشید و در سایه توجهات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و با رهنمودهای فرمانده معظم کل قوا به خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ادامه دهید. امام خامنه ای (مدظله العالی).

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران

دریادار حبیب الله سیاری

دیدگاهتان را بنویسید