دریافت 11 میلیارد تومان درخواست دولت از معدنکاران خراسان شمالی / ارسال بازرسی های مالیاتی برگشتی به استان به مراجع قضایی


ساعت: 13:36
تاریخ انتشار: 1400/12/17
کد خبر: 1813991

مدیرکل دیوان محاسبات خراسان شمالی گفت: دیوان محاسبات کشور و سازمان صمت استان نسبت به جمع آوری 19 میلیارد تن معدن از معدن کاران استان اقدام کرده اند که تاکنون 11 میلیارد آن وصول شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی ظهرابی، مدیرکل دیوان محاسبات خراسان شمالی در جمع خبرنگاران درباره احیای حقوق دولتی معادن در استان گفت: معادن از معدنچیان استان الزامی است.

ظهرابی گفت: اداره کل دیوان محاسبات کشور و سازمان صمت استان برای اخذ این درخواست اقدام کرده اند که تاکنون 11 میلیارد تومان به نتیجه رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: از این میزان 2 میلیارد و 700 میلیون تن با پیگیری دیوان محاسبات جمع آوری شده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: هشت میلیارد تن باقی مانده توسط دولت دریافت می شود.

وی در ادامه به توزیع محموله های شکر خارج از شبکه استانی اشاره کرد و اعلام کرد: امسال گزارشی در این زمینه به این اداره کل ارسال شد.

ظهرابی افزود: بررسی ها نشان داد 1104 بسته شکر خارج از شبکه توزیع شده که با پیگیری این اداره کل در تعزیرات حکومتی استان معرفی شد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به دریافت اسناد قطعی و شناسنامه مالیاتی صادره از سوی استان اشاره کرد و اظهار داشت: این اداره کل بررسی اسناد قطعی و شناسه مالیاتی صادره از استان را وارد و در دستور کار قرار داد.

مدیرکل دیوان محاسبات خراسان شمالی گفت: در بررسی ها مشخص شد 203 میلیارد تن اسناد قطعی و تشخیص مالیات ابلاغ نشده است که با پیگیری های سرویس اصلی دیوان تاکنون 13 میلیارد تن وصول شده است. و امور مالیاتی

ظهرابی همچنین به بازرسی های اظهارنامه های مالیاتی در استان اشاره کرد و گفت: میزان این بازرسی ها 50 میلیارد تن است که تاکنون پنج میلیارد تن آن جمع آوری شده و مابقی به قوه قضاییه ارسال شده است. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید