در استان کرمانشاه نیازمند تعامل و همکاری هستیم/کار مثبت شهرداری و شورای شهر دیده شود


ساعت: 15:40
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۸
کد خبر: 1916721

بهمن امیری مقدم با تاکید بر اینکه در استان کرمانشاه نیازمند تعامل، همکاری و هماهنگی هستیم گفت: استان کرمانشاه توسعه بسیار خوبی را شاهد است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، بهمن امیری مقدم امروز در مراسم مانور ماشین آلات و تجهیزات ستاد برف روبی شهرداری کرمانشاه اظهار داشت: بارش برف و باران رحمت الهی و لازمه بشریت است و اتفاقات پس از بارندگی ناشی از اختلال است. . با انسان ها مواجه می شود، از جمله نادیده گرفتن زیرساخت ها و دستکاری ساختارها.

استاندار کرمانشاه، خدمات رسانی به جامعه را موجب محبوبیت در پیشگاه خداوند دانست و افزود: این حجم از انتقاداتی که به من می نویسند، به سایر استانداران ننوشته اند در حالی که ما تلاش می کنیم به مردم خدمت کنیم زیرا کاری انجام نشده است. برای آنها. اکنون در حال اقدام هستیم.

وی با اشاره به آرزوی 12 ساله پروژه مونوریل کرمانشاه بر لزوم راه اندازی آن تاکید کرد و خاطرنشان کرد: ریل گذاری مسیر پروژه مونوریل باید هفته آینده انجام شود و این گونه پروژه ها با قاعده قبلی راه اندازی نمی شوند. فكر كردن.

مدیرکل استانی با بیان اینکه باید عملکرد مثبت شهرداری و شورای شهر دیده شود، گفت: کرمانشاه باید به استانی پیشرو تبدیل شود و در این راستا نیازمند وحدت است بنابراین شهرداری به برنامه های خود عمل کند.

وی اضافه کرد: عده ای که علم، تخصص و گاهی درک این موضوع را ندارند، دخالت می کنند و شما اجازه می دهید اشتباه کنیم و جلوی آن را بگیریم.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه نیازمند تعامل، همکاری و هماهنگی در استان کرمانشاه هستیم، خاطرنشان کرد: توسعه خوبی در استان کرمانشاه اتفاق افتاده است و باید در کنار اتحاد و صمیمیت، تلاش و جدیت شبانه روز بدون تردید ادامه یابد.

وی با اشاره به اینکه انجام اقدامات پیشگیرانه در ارائه خدمات به مردم از ویژگی های یک مدیر موفق است، افزود: حوزه های مختلف شهرداری پس از بارندگی، ورودی و خروجی آب را بازگشایی کنند تا پس از بارندگی آسیبی به شهر وارد نشود. بارش برف.”

استاندار کرمانشاه خرید یک راه پله کمیاب را یکی از تسهیلات مورد نیاز به مبلغ 53 میلیارد تومان در استان کرمانشاه اعلام کرد و گفت: برای خرید تجهیزات قبلی با تاخیر صورت گرفت.

وی ادامه داد: باید برنامه های آموزشی حتی از طریق کمون و با استفاده از ظرفیت صدا و سیما به مردم آموزش داده شود چرا که اطلاع رسانی صحیح مردم دلیل مشارکت آنهاست.

استاندار کرمانشاه با ترسیم چشم انداز روشن برای استان از تلاش برای بهبود وضعیت کارگران شهرداری خبر داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید