در البرز به جای قفسه کالا کمبودی نداریم. از بین بردن التهاب در بازار به همکاری با دلالان بستگی دارد


ساعت: 12:43
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۲
کد خبر: 1838276

این روزها برخی کالاها به جای قفسه از انبارهای فروشگاه ها خارج می شود و واسطه های کارخانه و فروشگاه نیز در آشفتگی بازار نقش دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش تیتریک، امروزه رگه هایی از سود در نحوه توزیع کالا دیده می شود، موضوعی که مستقیماً به معیشت مردم می پردازد.

برخی کالاها به جای قفسه از انبارهای فروشگاه ها خارج می شوند و بی شک برخی واسطه های کارخانه و فروشگاه در آشفتگی بازار نقش دارند.

داغ شدن اخبار و کمبود عمدی برخی کالاها، توزیع عادی کالاهای اساسی را با مشکل مواجه کرده و مردم را به دردسر انداخته است.

ce16e3ba 1090 4173 b8bd c75825e50f2d خبر خاکستری

خریدهای احساسی و بیش از حد، قفسه برخی فروشگاه ها و البته برنده ها را در بازار خالی کرده است، مشکلی که باید برای آن چاره اندیشی کرد.

روز گذشته 50 تن کره خوراکی، 50 تن برنج و 60 تن ماکارونی تقلبی از یکی از مناطق سپاه کشف و ضبط شد.

تیم های مختلف بازرسی در استان البرز برای بریدن دست برندگان و رفع التهاب بازار تلاش کرده اند تا آرامش را به جامعه بازگردانند.

رامین ربیع رئیس سازمان صمت البرز در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: 100 تیم بازرسی در استان شما راه اندازی کرده ایم که دارای قاضی سیار و شعبه هستند.

85df30b6 1605 4799 8629 dc435b6bbca1 خبر خاکستری

وی ادامه داد: مردم باید بدانند که دولت از آنها حمایت خواهد کرد، نظارت وجود دارد و در این شرایط سود دلالان آنها را تنها نمی گذارد.

اما بازرسی ها هم مغازه ها و هم کارخانجات و انبارهای کالاهای اساسی را به دقت بررسی می کنند تا بازار کالا را طبق قانون تنظیم و متعادل کنند.

کوروش مرادی معاون بازرسی صمت البرز در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: باز شدن کالا در انبار کمبود آنها را در بازار برطرف می کند.

وی ادامه داد: برای برخورد با انواع تخلفات از جمله گران فروشی، عدم درج قیمت کالا و امتناع از تحویل به فروشگاه ها دستوراتی به تیم های بازرسی ارسال شده است.

6463701d 3a3f 4d2d a37b a01617eb31f7 خبر خاکستری

سعید نورالهی معاون تعزیرات حکومتی استان البرز در گفت و گو با خبرنگار تیتریک گفت: توزیع روغن و ماکارونی در فروشگاه ها بهتر از قبل شده است.

وی ادامه داد: البته برخی فروشگاه ها همچنان در زمینه توزیع کالا مشکل دارند اما بدون شک روغن و ماکارونی در روزهای آینده شارژ می شود.

اما تحقیقات نشان می دهد که تامین کالاهای اساسی مشکلی ندارد، به شرطی که مصرف کنندگان به اندازه نیاز خود خرید کنند.

باید روی سود بازار به طور جدی کار کرد و اگر مردم شاهد گران فروشی یا انباشتگی بودند، می توانند با سامانه های 124 و 135 تماس بگیرند.



انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید