در این جلسه خبر «درگیری لفظی جلیلی و لاریجانی» تکذیب شد


ساعت: 22:18
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۳
کد خبر: 1855780

رئیس مرکز رسانه و روابط عمومی شورای تشخیص مصلحت، خبر اختلاف در جلسه «فوق العاده» شورای اقتضای برجام و «درگیری لفظی جلیلی و لاریجانی» را تکذیب کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسن رحیمی، رئیس مرکز روابط عمومی و رسانه ای شورا حسب اقتضا، خبر اختلاف در جلسه «فوق العاده» هیئت اعزامی برجام و «درگیری لفظی» را قاطعانه تکذیب کرد. بین جلیلی و لاریجانی.

حسن رحیمی با بیان اینکه جلسه فوق‌العاده شورا حسب اقتضا صبح روز شنبه ۲۱ خردادماه و سایر جلسات در فضایی آرام و بدون تنش برگزار شد، دستور کار بررسی و تعیین سیاست‌های مشترک شورا را اعلام کرد. برنامه هفتم توسعه گفت: دریادار شمانی دبیر شورای عالی امنیت ملی در این دیدار گزارشی کلی از مسائل روز منطقه‌ای و بین‌المللی و همچنین آخرین وضعیت مذاکرات احیای شورای امنیت سازمان ملل پس از برجام ارائه کرد. قطعنامه شورای امنیت، استانداران و اقدامات متقابل برای اجرای قطعنامه، هیچ بحثی در این مورد بین اعضا صورت نگرفت.

وی افزود: اصولا موضوعاتی مانند خروج ایران از NPT از سوی هیچ یک از اعضای محترم مجمع در این جلسه مطرح نشد.

رئیس مرکز رسانه و روابط عمومی شورای تشخیص از اصحاب رسانه خواست اصول شورای تشخیص را با رعایت اصول اخلاق حرفه ای و موازین قانونی رعایت کرده و از کار با شایعات و مطالب کذب خودداری کنند. آگاهی عمومی را فراهم نمی کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید