در این مسابقات آمادگی خود را برای بازی های آسیایی محک می زنیم/ شناخت نسبی از حریفان دارم


ساعت: 12:03
تاریخ انتشار: 09/05/1401
کد خبر: 1913693

ملی پوش قایقران کشورمان گفت: با توجه به اینکه در این مسابقات رقبای اصلی ما حضور دارند، این مسابقات می تواند معیار بسیار خوبی برای بازی های آسیایی باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ کیمیا زارعی ملی پوش قایقران کشورمان در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون قایقرانی درباره آمادگی خود برای حضور در این مسابقات توضیح داد: بعد از مسابقات قهرمانی آسیا در سال گذشته که نتوانستیم در آن شرکت کنیم، تقریبا یک سال از تمرین او می گذشت ما تمرینات سختی را پشت سر گذاشتیم زیرا در این مدت مسابقات جام ملت های آسیا برگزار شد و ما نیز برای حضور در این مسابقات آماده شدیم و تا کنون به آمادگی بسیار خوبی دست یافته ایم و انشاالله بتوانیم با مدال های زیبا نتیجه زحماتمان را بگیریم.



وی در مورد موادی که در آن مسابقه خواهد داد، گفت: دو اسکال و چهار اسکال مسابقه خواهم داد. چین و کره رقبای اصلی ما در این زوج هستند و در چهار تیم ازبکستان و تایلند مدعی سکو هستند.



زارعی ادامه داد: شناخت نسبی از حریفان دارم و در مسابقات قبلی با تعدادی از آنها مسابقه داده ام.



وی درباره رقابت های آتی تیم ملی روئینگ کشورمان گفت: بعد از این قهرمانی آسیا برای بازی های آسیایی که هدف اصلی ماست آماده می شویم. از آنجایی که رقبای اصلی ما در این مسابقات حضور دارند، این رقابت می تواند معیار بسیار خوبی برای ما باشد. امیدوارم با کسب یک نتیجه خوب در این دیدار راهی بازی های آسیایی شویم.

دیدگاهتان را بنویسید