در تلاشم تا چهارمین مدال طلای خود را در هانگژو کسب کنم

ساعت: 13:43
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1797208

رئیس فدراسیون ووشو از اردوی تیم ملی بازدید کرد و با ستاد فنی و ملی پوشان گفت و گو کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امیر صدیگی رئیس فدراسیون ووشو با حضور در محل تمرین تیم های ملی ووشو ایران با اعضای تیم ملی و اعضای کادر فنی دیدار و در جریان آخرین وضعیت اردوی این تیم قرار گرفت.

سیدیکی در این بازدید گفت: فدراسیون ووشو با تمام توان از تیم های ملی و ملی حمایت می کند. ما هر کاری که در توان داریم انجام می دهیم و هر کاری که تیم های ملی به آن نیاز دارند را انجام می دهیم. از هر ورزشکاری حمایت می کنیم تا در روند آماده سازی بازی های آسیایی کمبودی نداشته باشیم.

وی افزود: بازی های آسیایی مهم ترین رویداد ووشوی ایران است و ما تمام تلاش خود را برای حضور در این بازی ها انجام می دهیم. البته حضور ووشوکاران متواضع و با اخلاق در این رویداد برای کاروان ایران بسیار حائز اهمیت است. اخلاق و بینش حرفه ای نکته ای است که ما به آن توجه زیادی داریم و همواره سعی می کنیم در مسیری حرفه ای و رو به رشد قدم برداریم. یادآور می شوم تمام ارکان فدراسیون به طور کامل در تیم ملی حضور دارند و سعی می کنیم با برنامه ریزی بهترین روند آماده سازی را داشته باشیم.

رئیس فدراسیون ووشو تاکید کرد: امیدوارم وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک بیش از پیش در کنار فدراسیون ووشو باشند و با کمک آنها این فرصت را به ما بدهند که حمایت بیشتری از تیم ملی داشته باشیم به طور کلی تیم های ملی ما.”

علی دهگان مربی تیم ملی ساندا گفت: خدا را شکر همه شرایط و شرایط لازم برای اردو فراهم است. ما شاهد زحمات شبانه روزی اعضای فدراسیون هستیم و از این زحمات قدردانی می کنیم و از حضور گرم رئیس فدراسیون در کنار ملی پوشان صمیمانه تشکر می کنیم.

امیر اوجاگی سرمربی تیم ملی ساندا نیز گفت: می بینیم که همه شرایط برای بی دغدغه بودن اردو فراهم است. می دانیم که هزینه برگزاری این اردوها در این بودجه های سخت و رو به کاهش چقدر بالاست و فشار زیادی به فدراسیون وارد می شود اما خوشحالیم که مسئولان در کنار ملی پوشان هستند و از آنها حمایت می کنند. شرایط اردوها خوب است و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد و به نتایج خوبی برسیم.

فرشاد عربی مربی تیم ملی تالو نیز گفت: اردوها به بهترین شکل ممکن در حال برگزاری است. من سال هاست که به عنوان ورزشکار فعالیت می کنم و باید اعتراف کنم که تا به حال اردوهایی با این کیفیت برگزار نشده است. از رئیس و کارکنان فدراسیون تشکر می کنیم که به ما کمک کردند. ورزشکاران بدون دغدغه تمرین می کنند و همه شرایط فراهم است. ما هم خوشحالیم که فدراسیون تمام عیار در کنار ما ایستاده و اجازه ورود هیچ حاشیه ای به تیم ملی را نمی دهد.

مجید ملکی سرمربی تیم ملی گفت: ملی پوشان روز گذشته با حضور در آکادمی ملی المپیک در تست آمادگی جسمانی شرکت کردند و نتایج خوبی را به ثبت رساندند. از فدراسیون ووشو تشکر می کنم که شرایط مناسبی را برای برگزاری اردوها فراهم کرده است.

محسن محمد سیفی قهرمان جهان ووشو نیز در این نشست گفت: به نمایندگی از همه ورزشکاران ساندا از سیدیکی رئیس فدراسیون ووشو به خاطر همه حمایت هایش از تیم تشکر می کنم. شرایط اردو بسیار خوب است و شخصا تمام تلاشم را می کنم تا چهارمین مدال طلای خود را در بازی های آسیایی کسب کنم.

رضا حلفا زاده ورزشکار تالو نیز گفت: امیدوارم در اردوهای پیش رو بهترین عملکرد را داشته باشیم و با نتایج خوب خود پاسخگوی زحمات کادرفنی فدراسیون باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید