در تلاش هستیم تا از رنج بیکاری در استان لرستان بکاهیم

زمان: 09:12
تاریخ انتشار: 14/9/1400
کد خبر: 1790921

رئیس جمهور در بدو ورود به استان لرستان گفت: با وجود زیرساخت های خوب در استان لرستان، برخی واحدهای صنعتی نیمه تعطیل هستند. ما در تلاش هستیم تا با راه اندازی مجدد صنعت، بیکاری را در روستاها کاهش دهیم.»

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛

صبح امروز آیت الله رئیسی دوازدهمین سفیر ایشان در فرودگاه هرم آباد در مراسم جشن میلاد حضرت زینب(س) گفت:

وی افزود: حضور در جمع مدیران و مردم لرستان به همراه وزرا و همکارانم برای من یک توفیق بوده است اما شرایط کرونا مانع از حضور ما در اجتماعات می شود.

رئیس جمهور گفت: در این استان کسانی که در سال های دفاع مقدس در مقابل دشمن قرار گرفتند پشتوانه جدی و جدی از جبهه های حق علیه باطل بودند که امروز توفیق خدمتگزار و همکارانم در جمع مردم استان لرستان است. امروز.

آیت الله رئیسی گفت: شرایط کرونا ما را از حضور در جامعه مردمی باز می دارد، اما دوست دارم در شهرستان های استان و بین مردم پاک و مؤمنانه حضور داشته باشم، اما شرایط اجازه اجاره نمی دهد، بنابراین در جلسات. شورای اداری لایه ها و بخشی از سفر به چالش واحدهای صنعتی.

وی با اشاره به وضعیت واحدهای تولیدی استان گفت: با وجود ظرفیت زیرساختی خوب در استان، اما در صنایع، برخی واحدهای صنعتی نیمه تعطیل و برخی دیگر با وجود نیاز شدید به کار و ما تعطیل هستند. رنج می کشند.” جایی که پسران و دختران از بیکاری رنج می برند.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: ظرفیت آب، خاک و گردشگری وجود دارد اما بیکاری در استان بالاست و محور برنامه ها بررسی موانع و مشکلات است و ببینیم در استان و تهران چه می توان کرد.

آیت الله رئیسی گفت: تلاش می کنیم رنج بیکاری و بیکاری را کاهش دهیم و می توان از بسیاری از فرصت های موجود استفاده کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید