در تلاش هستیم تا نسل جدیدی از والیبال بانوان ایران را معرفی کنیم


ساعت: 18:47
تاریخ انتشار: 04/12/1401
کد خبر: 1880611

امیدوارم در این مسابقات عملکرد خوبی داشته باشیم

سرمربی تیم والیبال جوانان در نشست خبری پیش از آغاز مسابقات قهرمانی آسیا گفت: برای همه تیم ها آرزوی موفقیت دارم و تیم ایران برای معرفی نسل جدید بازیکنان در این مسابقات شرکت می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، نشست خبری تیم های شرکت کننده در مسابقات والیبال قهرمانی بانوان امشب (21 تیر، یکشنبه) با حضور سرمربی و کاپیتان تیم های ایران، تایلند، هند، ژاپن، چین، قزاقستان، ازبکستان، چین تایپه و کره جنوبی در سالن کنفرانس دانشگاه نظربایف در نورسلطان قزاقستان برگزار شد.

سرمربی تیم والیبال جوانان ایران در این نشست خبری گفت: جا دارد از کنفدراسیون والیبال آسیا بابت برگزاری این مسابقات و موافقت با تغییر رده سنی زیر 20 سال تشکر کنم. چرا که بازیکنانی که در دوره قبل به دلیل شیوع ویروس کرونا در این مسابقات شرکت نکرده بودند اکنون فرصت حضور در این مسابقات را دارند.

بلوری زاده افزود: از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا بسیار خوشحالیم و همچنین باید از میزبانی قزاقستان در این مسابقات تشکر کنم.

سرمربی تیم والیبال جوانان گفت: سعی کردیم نسل جدیدی از بازیکنان را معرفی کنیم که به طور متوسط ​​قد بلندتری دارند. برای همه تیم ها آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم در این رقابت ها عملکرد خوبی داشته باشیم.

بیست و یکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی بانوان آسیا با حضور 9 تیم از 22 تا 30 تیرماه برگزار می شود.

تیم ملی والیبال بانوان ایران که برای ششمین بار در این مسابقات شرکت می کند با قزاقستان، تایلند و کره جنوبی همگروه است و در اولین دیدار خود به مصاف تایلند می رود.

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید