در جام حذفی حق نداریم اشتباه کنیم/ بازی فردا می تواند تاکتیکی باشد

ساعت: 19:16
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۶
کد خبر: 1801054

تارتاز برای نشان دادن ایده های تاکتیکی خود در فولاد نیاز به زمان دارد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در بازی جام حذفی مقابل ذوب آهن حق نداریم اشتباه کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار با ذوب آهن در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی گفت: خاطرات خوبی از هواداران ذوب آهن و مردم اصفهان دارم و بسیار خوشحالم که دوباره به آنها خدمت کنید.” در جام حذفی شما باید 90 دقیقه خوب تمرکز کنید و ما حق نداریم اشتباه کنیم، مجبور نیستیم اشتباه موثری انجام دهیم.

وی افزود: ذوب آهن تیمی دونده، جوان و دارای بازیکنان با تجربه و خوب و تاکتیک های خوب در حمله و دفاع است. نمی دانم فولادشهر در چه وضعیتی است. طبق آنچه در عکس های تلویزیون دیدم، شرایط چندان مناسبی نبود. امیدوارم این زمین آماده باشد تا بتوانیم خوب بازی کنیم.

سرمربی پرسپولیس افزود: هدف ما خروج از این مرحله است. مطمئنم ذوب آهن نیز با انگیزه های بسیار خوبی مقابل ما ظاهر خواهد شد. امیدواریم خوب بازی کنیم و پیروز شویم.

گل محمدی در پاسخ به برنامه هایش در وقت اضافه یا پنالتی گفت: قطعا این اتفاقات در جام حذفی وجود دارد و ممکن است بازی با تساوی، پنالتی یا وقت اضافه تمام شود. سعی کردیم ضربات پنالتی را هم تمرین کنیم. من و ذوب آهن سه چهار روز پیش بازی کردیم. هر دو تیم به دلیل رقابت شدید ممکن است از نظر بدنی آمادگی لازم را نداشته باشند. بازی فردا به دلیل جابجایی ها می تواند تاکتیکی باشد و افرادی که وارد زمین می شوند می توانند روی نتیجه مسابقه تاثیر بگذارند.

وی در خصوص وضعیت مصدومان پرسپولیس پاسخ داد: واقعیت این است که 6-6 بازیکن مصدوم داریم. تعداد آنها به قدری زیاد است که ممکن است ذهن من کمکی نکند. وضعیت بازیکنان تاجیک نیز مشخص نیست. امیدوارم فردا باشگاه یا فدراسیون به ما جواب بدهد که از این دو بازیکن استفاده کنیم یا نه. باید منتظر بمانیم و ببینیم چه می شود.

سرمربی پرسپولیس که سابقه حضور در ذوب آهن را دارد، درباره شرایط این تیم اصفهانی گفت: شناخت کافی از مهدی تارتار دارم. مربی سخت کوش است و ایده دارد. تیم های او تاکتیک دارند و هر جا که بوده برای این تیم موثر است. او با توجه به تغییرات ذوب آهن نیاز به زمان دارد تا ایده های تاکتیکی خود را در تیم نشان دهد. تارتاروس نفوذ خود را در همه جا نشان داده است. ذوب آهن هم تیمی ریشه دار است و جوایز زیادی در این فوتبال کسب کرده است. مطمئنم ترکیب این دو می تواند آینده خوب فوتبال اصفهان را رقم بزند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید